Toen Theunisse in 1989 op de Alpe d Huez won reed hij met adidas schoenen. Wel netjes met Sidi logos erop geplakt want dat was de officiële sponsor bij PDM
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
Thierry le Brun
- Forum-lid
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Als je mtb schoenen voor flatpedals zoekt dan is five - ten toch wel zo'n beetje de referentie. en five-ten = Adidas.Gravel-newbie schreef: ↑28 nov 2025 15:33 Vind het wel kekke schoentjes. Loop veel op Adidas sneakers.
Denk alleen ook meteen daarbij dat Adidas niet direct in het topsegment zit qua wielerkleding/schoenen.
Wat op zich ook weer niet direct betekend dat deze schoenen niet goed zouden zijn en, ach laat ook maar...
ik heb een groene fiets en relatief veel groene wielerkleding. dus ik dacht.. deze maken het wel afBianchi105 schreef: ↑28 nov 2025 14:04
Hele vette schoen. Die kleur weet ik zo net nog niet, maar dat is vast smaak![]()
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
Bedankt voor de tip. Op de site staan ook mooie witte veterschoenen voor op de fiets.
Heb meteen een paar gekocht voor 90 euro.
Helaas staat er niet bij hoe stijf de zool is dus hopelijk zijn ze stijf genoeg voor een ritje van 3 uur.
Mooi ter compensatie voor de standaard zwarte sidi mtb schoenen (maatje iets breder) die morgen binnenkomen. Ik had prachtige bronze schoenen gepast maar die pasten precies niet omdat Sidi helaas geen halve maten heeft.
Heb meteen een paar gekocht voor 90 euro.
Helaas staat er niet bij hoe stijf de zool is dus hopelijk zijn ze stijf genoeg voor een ritje van 3 uur.
Mooi ter compensatie voor de standaard zwarte sidi mtb schoenen (maatje iets breder) die morgen binnenkomen. Ik had prachtige bronze schoenen gepast maar die pasten precies niet omdat Sidi helaas geen halve maten heeft.
-
christiaan25
- Forum-lid
Nieuwe fiets:). Een Factor Monza in Solar Blue met mooie korting bij bike-components.
-
christiaan25
- Forum-lid
Ga ik doen, als die niet retour gaat. Op papier is de standaard configuratie (zadelpen en cockpit) precies goed. Hoop dat dit in werkelijkheid ook zo is. Als het niet zo is, gaat hij terug. Nadeel van online kopen, maar met deze korting kon ik hem niet laten staan. Al een tijdje opzoek naar een nieuwe fiets. De keuze beperkt tot Trek Madone, Specialized Tarmac en de Factor Monza. Afgelopen maanden geen betere deal gezien. Daarnaast vind ik de kleur van de Factor echt super gaaf.
Cool kleur ook.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Fraaie kleur!!!
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Een setje dunne handschoenen (voor nu ideaal, maar ze zitten nog wel eens in de was of ik ben ze weer eens kwijt) en hoge witte sokken bij Specialized in de Black Friday sale.
Recentelijk nog een ZTTO cassette, carbon zadel + bidonhouders, tpu binnenbanden en titanium snelspanners bij Ome Ali om m’n fiets wat lichter te maken. Hij zit nu op 7,1 kg incl. pedalen en Wahoo houder en dat vind ik best oké voor een niet S-Works Tarmac SL6 in maat 58 met 50mm hoge velgen.
Recentelijk nog een ZTTO cassette, carbon zadel + bidonhouders, tpu binnenbanden en titanium snelspanners bij Ome Ali om m’n fiets wat lichter te maken. Hij zit nu op 7,1 kg incl. pedalen en Wahoo houder en dat vind ik best oké voor een niet S-Works Tarmac SL6 in maat 58 met 50mm hoge velgen.