Wat heb jij voor het laatst gekocht?
CE is de producent of importeur die het hier op de markt brengt voor verantwoordelijk.
Ik betwijfel of alle dozenduwers die rotzooi uit China via bol.com schuiven, deze verantwoordelijkheid nemen.
Het smalle en brede "CE" logootje inderdaad goed uit elkaar houden (voor zover dat wil).
Wantrouwen richting spul met een snoertje zonder CE is m.i. zeer verstandig...
Ik betwijfel of alle dozenduwers die rotzooi uit China via bol.com schuiven, deze verantwoordelijkheid nemen.
Het smalle en brede "CE" logootje inderdaad goed uit elkaar houden (voor zover dat wil).
Wantrouwen richting spul met een snoertje zonder CE is m.i. zeer verstandig...
Hi Orlok, nee is hij niet. Ik heb beide varianten thuis. Bij de chinese Variant heb je altijd maar 2 Plugs bij je, een spitse en een dikke. Bij de Dynaplug heb je 4 plugs, een dikke en 3 spitse. Je kunt aan elke kant de punt eruitschroeven en omdraaien, daar zit dan nog een plug. Dus er is wel degelijk een verschil. Als je aan 1 spitse plug genoeg hebt dan is de chinese variant zeker een optie!Orlok schreef: ↑26 nov 2025 10:21Volgens mij is die bij o.a. Mantel op de kleur na precies hetzelfde als de Chinese variant.Pat-G schreef: ↑26 nov 2025 09:26Jij bedoeld wat anders! Bij de echte Dynaplug kun je aan beide kanten de kopjes eraf schroeven en omdraaien, daar zitten dan nog pluggen. Dus 4 pluggen in totaal. Bij de chinese versie niet. Daar zitten maar 2 pluggen, solas je zei. Een spitse en een bolle.Orlok schreef: ↑24 nov 2025 15:39
Dat is niet waar want ook bij die Chinese variant heb je aan beide zijde een plug, alleen is de ene kant een punt (racefiets) en de andere een bolkop (mtb).
https://nl.aliexpress.com/item/10050092 ... pxEALw_wcB![]()
Instagram: @patgante
2024 Canyon Ultimate CFR Alpecin-Deceuninck
2025 Grail CF SLX 8 Di2
2024 Canyon Ultimate CFR Alpecin-Deceuninck
2025 Grail CF SLX 8 Di2
-
Gravel-newbie
- Forum-lid
Bij Futurum een Deda Superzero gravel carbon stuur. Stukje smaller dan mijn huidige Velomann en de Deda heeft een kortere reach.
Daarbij een Deda superbox stuurpen, gewoon om het lekker te matchen.
Bij Bikeinn een set RVS balhoofdlagers van Enduro.
Helaas werkte de Black Friday kortingscode van Bikeinn net niet op alle artikelen die ik wilde bestellen, vandaar het stuur en de stuurpen maar gewoon bij Futurum besteld.
Daarbij een Deda superbox stuurpen, gewoon om het lekker te matchen.
Bij Bikeinn een set RVS balhoofdlagers van Enduro.
Helaas werkte de Black Friday kortingscode van Bikeinn net niet op alle artikelen die ik wilde bestellen, vandaar het stuur en de stuurpen maar gewoon bij Futurum besteld.
Bianchi Impulso Pro GRX825
Ik begrijp jouw reactie niet, want het is gewoon welke uitvoering je bestelt op Aliexpress want als je de zgn. "Racer Pro" uitvoering bestelt (daar heb ik er twee van) krijg je precies hetzelfde als de originele bij Mantel, n.l.:Pat-G schreef: ↑28 nov 2025 08:35Hi Orlok, nee is hij niet. Ik heb beide varianten thuis. Bij de chinese Variant heb je altijd maar 2 Plugs bij je, een spitse en een dikke. Bij de Dynaplug heb je 4 plugs, een dikke en 3 spitse. Je kunt aan elke kant de punt eruitschroeven en omdraaien, daar zit dan nog een plug. Dus er is wel degelijk een verschil. Als je aan 1 spitse plug genoeg hebt dan is de chinese variant zeker een optie!

• 1 Racer tool
• 3 Reparatiepluggen (spitse punt)
• 2 Megapluggen (ronde punt)
• 2 Verbindingselementen voor het bevestigen van de pluggen op de Racer
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Nieuwe schoenen. kosten bij Adidas zelf nu 108 i.p.v. 180. Aanbieding is scherper dan bij de meeste andere webwinkels zoals Futurum of Alltricks

Ben benieuwd.

Ben benieuwd.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
Ben benieuwd hoe ze zitten.depoldertoerist schreef: ↑28 nov 2025 11:51 Nieuwe schoenen. kosten bij Adidas zelf nu 108 i.p.v. 180. Aanbieding is scherper dan bij de meeste andere webwinkels zoals Futurum of Alltricks
Ben benieuwd.
In mijn hersenen zijn dit (zaal)voetbalschoenen. Adidas als fietsschoenen moet ik nog even aan wennen, haha!
-
Bianchi105
- Forum-lid
Hele vette schoen. Die kleur weet ik zo net nog niet, maar dat is vast smaakdepoldertoerist schreef: ↑28 nov 2025 11:51 Nieuwe schoenen. kosten bij Adidas zelf nu 108 i.p.v. 180. Aanbieding is scherper dan bij de meeste andere webwinkels zoals Futurum of Alltricks
Ben benieuwd.
-
Gravel-newbie
- Forum-lid
Vind het wel kekke schoentjes. Loop veel op Adidas sneakers.
Denk alleen ook meteen daarbij dat Adidas niet direct in het topsegment zit qua wielerkleding/schoenen.
Wat op zich ook weer niet direct betekend dat deze schoenen niet goed zouden zijn en, ach laat ook maar...
Denk alleen ook meteen daarbij dat Adidas niet direct in het topsegment zit qua wielerkleding/schoenen.
Wat op zich ook weer niet direct betekend dat deze schoenen niet goed zouden zijn en, ach laat ook maar...
Bianchi Impulso Pro GRX825
Ik denk dat ik begrijp wat Pat bedoelt: per uiteinde dus 2 pluggen bij de originele Dynaplug:Orlok schreef: ↑28 nov 2025 10:41Ik begrijp jouw reactie niet, want het is gewoon welke uitvoering je bestelt op Aliexpress want als je de zgn. "Racer Pro" uitvoering bestelt (daar heb ik er twee van) krijg je precies hetzelfde als de originele bij Mantel, n.l.:Pat-G schreef: ↑28 nov 2025 08:35Hi Orlok, nee is hij niet. Ik heb beide varianten thuis. Bij de chinese Variant heb je altijd maar 2 Plugs bij je, een spitse en een dikke. Bij de Dynaplug heb je 4 plugs, een dikke en 3 spitse. Je kunt aan elke kant de punt eruitschroeven en omdraaien, daar zit dan nog een plug. Dus er is wel degelijk een verschil. Als je aan 1 spitse plug genoeg hebt dan is de chinese variant zeker een optie!
• 1 Racer tool
• 3 Reparatiepluggen (spitse punt)
• 2 Megapluggen (ronde punt)
• 2 Verbindingselementen voor het bevestigen van de pluggen op de Racer
![]()

Desalniettemin: mezelf ook maar zo'n Ali-ding kado gedaan.
-
scottpch64
- Forum-lid
Mooi! Laat eens weten hoe ze vallen, of ze breed zijn of smal...depoldertoerist schreef: ↑28 nov 2025 11:51 Nieuwe schoenen. kosten bij Adidas zelf nu 108 i.p.v. 180. Aanbieding is scherper dan bij de meeste andere webwinkels zoals Futurum of Alltricks
Ben benieuwd.
Vroeger wielerschoenen van Puma gehad, de Didi Thurau...