Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Wat heb jij voor het laatst gekocht?

Pat-G
Forum-lid

Gebruikersavatar Pat-G 26 nov 2025 09:26

Orlok schreef: 24 nov 2025 15:39
Pat-G schreef: 24 nov 2025 14:59
havana schreef: 21 nov 2025 08:11 De vorm van de behuizing.

En de dubbelzijdige kun je de shaft eruit trekken en omdraaien en dan heb je nog een plug.
Bij de chinese versie is dit niet zo. Daar zit aan de andere zijde niet nog een plug.
Dat is niet waar want ook bij die Chinese variant heb je aan beide zijde een plug, alleen is de ene kant een punt (racefiets) en de andere een bolkop (mtb).
https://nl.aliexpress.com/item/10050092 ... pxEALw_wcB
Jij bedoeld wat anders! Bij de echte Dynaplug kun je aan beide kanten de kopjes eraf schroeven en omdraaien, daar zitten dan nog pluggen. Dus 4 pluggen in totaal. Bij de chinese versie niet. Daar zitten maar 2 pluggen, solas je zei. Een spitse en een bolle.
Instagram: @patgante

2024 Canyon Ultimate CFR Alpecin-Deceuninck
2025 Grail CF SLX 8 Di2

Orlok
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Orlok 26 nov 2025 10:21

Pat-G schreef: 26 nov 2025 09:26
Orlok schreef: 24 nov 2025 15:39
Pat-G schreef: 24 nov 2025 14:59

Bij de chinese versie is dit niet zo. Daar zit aan de andere zijde niet nog een plug.
Dat is niet waar want ook bij die Chinese variant heb je aan beide zijde een plug, alleen is de ene kant een punt (racefiets) en de andere een bolkop (mtb).
https://nl.aliexpress.com/item/10050092 ... pxEALw_wcB
Jij bedoeld wat anders! Bij de echte Dynaplug kun je aan beide kanten de kopjes eraf schroeven en omdraaien, daar zitten dan nog pluggen. Dus 4 pluggen in totaal. Bij de chinese versie niet. Daar zitten maar 2 pluggen, solas je zei. Een spitse en een bolle.
Volgens mij is die bij o.a. Mantel op de kleur na precies hetzelfde als de Chinese variant. 😉
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

peteri200
Forum-lid

peteri200 26 nov 2025 11:42

Een set Tailfin tassen incl carbon drager, ivm mijn allereerste bikepacking avontuur Race around the Netherlands in Mei 2026

koeroeur
Forum-lid

Gebruikersavatar koeroeur 26 nov 2025 12:09

Wout88 schreef: 15 dec 2024 19:14 Ik heb er hier twee van. Op werk en thuis. Al twee jaar en draaien bijna dagelijks. Top apparaat. https://a.aliexpress.com/_EyBCVpw
Ik heb van die cheapo pods die je gewoon in je schoen stak. Dat werk, maar het duurt wel een paar uur.
Na drie dagen regen op woonwerk en intussen twee paar zeiknatte schoenen, toch maar eens wat verder kijken.
Wekt dit met luchtcirculatie? Hoe lang duurt het ongeveer voor een paar schoenen? En doet het ook iets aan de geur? Als ik m'n schoenen op de radiator leg, ruikt de hele kamer 'niet zo fris' :mrgreen:

CampaYolo
Forum-lid

Gebruikersavatar CampaYolo 26 nov 2025 12:23

koeroeur schreef: 26 nov 2025 12:09
Wout88 schreef: 15 dec 2024 19:14 Ik heb er hier twee van. Op werk en thuis. Al twee jaar en draaien bijna dagelijks. Top apparaat. https://a.aliexpress.com/_EyBCVpw
Ik heb van die cheapo pods die je gewoon in je schoen stak. Dat werk, maar het duurt wel een paar uur.
Na drie dagen regen op woonwerk en intussen twee paar zeiknatte schoenen, toch maar eens wat verder kijken.
Wekt dit met luchtcirculatie? Hoe lang duurt het ongeveer voor een paar schoenen? En doet het ook iets aan de geur? Als ik m'n schoenen op de radiator leg, ruikt de hele kamer 'niet zo fris' :mrgreen:
Schoenen op de radiator en deze (of iets wat er op lijkt) er in:
https://www.tradeinn.com/snowinn/nl/sid ... _0QAvD_BwE
Sindsdien krijg ik geen klachten meer van mijn huisgenote over eventuele nare luchtjes.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.

rikkert
Forum-lid HC

rikkert 26 nov 2025 12:31

Wellicht ben ik wat bang gemaakt, maar elektrische apparaten van de ali. Durf jij dat aan? Bij draait zo'n ding dan beneden in de gang, ik woon boven.

Of wordt precies datzelfde ali-apparaat in Europa ook verkocht? Waarschijnlijk voor het drievoudige dan. In dat geval zou ik het wellicht wel durven denk ik.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

Sulla
Forum-lid

Sulla 26 nov 2025 12:34

rikkert schreef: 26 nov 2025 12:31
Wellicht ben ik wat bang gemaakt, maar elektrische apparaten van de ali. Durf jij dat aan? Bij draait zo'n ding dan beneden in de gang, ik woon boven.

Of wordt precies datzelfde ali-apparaat in Europa ook verkocht? Waarschijnlijk voor het drievoudige dan. In dat geval zou ik het wellicht wel durven denk ik.
Volgens mij komt veel in Europa verkochte electronica ook gewoon uit China etc.

koeroeur
Forum-lid

Gebruikersavatar koeroeur 26 nov 2025 12:47

Wordt sowieso ook op bol verkocht. Maar bol staat tegenwoordig vol ali spullen.
Ik heb altijd goeie ervaringen, enkel m'n bone conduction koptelefoon is de batterij gesmolten. :shock:
Heb best wat opladers en andere elektronische spullen waar ik dus goeie ervaringen mee heb.

Deze zou in m'n 'bergkot' komen waar alle machines staan en daar hangt een rookmelder.

Orlok
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Orlok 26 nov 2025 12:48

CampaYolo schreef: 26 nov 2025 12:23
koeroeur schreef: 26 nov 2025 12:09
Schoenen op de radiator en deze (of iets wat er op lijkt) er in:
https://www.tradeinn.com/snowinn/nl/sid ... _0QAvD_BwE
Sindsdien krijg ik geen klachten meer van mijn huisgenote over eventuele nare luchtjes.
Gewoon vol stoppen met 'oude' kranten en deze na verloop van tijd als ze nat zijn vervangen door weer 'oude' kranten, werkt het best.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

rikkert
Forum-lid HC

rikkert 26 nov 2025 12:55

Sulla schreef: 26 nov 2025 12:34

Dat is zeker waar, maar ze moeten wel in Europa gekeurd zijn toch? En als hetzelfde apparaat ook op bol wordt verkocht (en gekeurd is) zou voor een pak geld minder wel durven aanschaffen. En in huize rikkert is het met meurende loop en fietsschoenen van 3 gezinsleden geen overbodige luxe. Maar ik zou er dan ook 2 aanschaffen. Want ik natte schoenen heb, heeft junior ze ook en is de schoenendroger dus bezet.

rikkert
Forum-lid HC

rikkert 26 nov 2025 12:57

Overigens is het wel handig dat je deze aan de muur kunt hangen.

Orlok
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Orlok 26 nov 2025 13:28

rikkert schreef: 26 nov 2025 12:55
Sulla schreef: 26 nov 2025 12:34

Dat is zeker waar, maar ze moeten wel in Europa gekeurd zijn toch? En als hetzelfde apparaat ook op bol wordt verkocht (en gekeurd is) zou voor een pak geld minder wel durven aanschaffen. En in huize rikkert is het met meurende loop en fietsschoenen van 3 gezinsleden geen overbodige luxe. Maar ik zou er dan ook 2 aanschaffen. Want ik natte schoenen heb, heeft junior ze ook en is de schoenendroger dus bezet.
Er wordt niets gekeurd, men moet alleen kunnen aantonen dat het product voldoet (conform) aan de Europese Eisen (CE) en daarvoor gebruikt men het keurmerk CE (betekent niet Chinese Export 🫨) op het product.

Plaats reactie