Klopt, hier de krant opgezegd en daarna weer voor drie jaar verlengd. Scheelt me 9 euro in de maand, 3 jaar lang. Toch 300 piek minder voor hetzelfde. Van slapers worden bedrijven slapend rijk. Mijn vrouw vindt het altijd skeer dat ik dit doe, sjoppen voor korting. Ik zeg altijd: ze hoeven het niet te doen, ze kunnen ook de volle mep vragen, maar blijkbaar levert dit wat op voor ze (en mij ook). En als ik daarna zeg dat ze van die centen een kleedje kan kopen, krijg meestal gelijk
Volgens mijn kinderen ben ik een gierigaard. Nu de jaren verstrijken en ze meer zelf moeten betalen geven ze me toch wel een beetje gelijk. Ik hoef niet het onderste uit de kan, maar een verzekering oversluiten, abo omzetten, energie switchen, tanken met een app, uberhaupt tanken bij de goedkope stations... het zijn allemaal dingen die niet veel moeite kosten, maar je echt best lekker geld kunnen besparen.
Die krant overzetten kostte 15 minuten. 300 euro in 15 minuten, dat is een uurloon van 1200 euro. En ik ben niet eens advocaat.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.