Wielrenners in de Media (Geenstijl)
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Pfff! Een profmeiske wordt een keer aangereden boehoe! Hoeveel fietsers worden niet dagelijks slachtoffer van huftergedrag door automobilisten?
Die hebben niet zo’n podium en kunnen hun schade nergens claimen.
Prima dat er aandacht voor wordt gegenereerd hoor maar pak het probleem zelf eens aan!
Prima dat er aandacht voor wordt gegenereerd hoor maar pak het probleem zelf eens aan!
Adversity is the Catalyst of Change
Puck M. ligt in het ziekenhuis en jij mag haar foto zien waarop ze in het ziekenhuisbed ligt
https://www.gelderlander.nl/sport/puck- ... ~a4dfade2/
https://www.gelderlander.nl/sport/puck- ... ~a4dfade2/
hun fietsen.
-
Thierry le Brun
- Forum-lid
En het gaat over wielrenners in de media.
-
scottwilko
- Forum-lid HC
En hoe wil je het probleem aanpakken? Of bedoel je dat de fietsers fout zijn?Dubbeldekker schreef: ↑19 nov 2025 20:02 Pfff! Een profmeiske wordt een keer aangereden boehoe! Hoeveel fietsers worden niet dagelijks slachtoffer van huftergedrag door automobilisten?
Juist dit soort aandacht is belangrijk om het bespreekbaar te maken. Ik ben blij dat ze dat podium gebruikt daarvoor.
- CampaYolo
- Forum-lid
Cipollini na zijn hartoperatie:
‘Mijn chirurg moet ik nog bedanken’, schrijft hij erbij. ‘Ze heeft het heel goed gedaan, en als je naar haar kijkt, weet je dat moeder natuur geen beroerte heeft gehad. Ze is een mooie vrouw!’
Het blijft een bijzonder figuur
‘Mijn chirurg moet ik nog bedanken’, schrijft hij erbij. ‘Ze heeft het heel goed gedaan, en als je naar haar kijkt, weet je dat moeder natuur geen beroerte heeft gehad. Ze is een mooie vrouw!’
Het blijft een bijzonder figuur
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Nee uiteraard is de fietser niet fout. Het is de kwetsbare weggebruiker.scottwilko schreef: ↑19 nov 2025 22:15En hoe wil je het probleem aanpakken? Of bedoel je dat de fietsers fout zijn?Dubbeldekker schreef: ↑19 nov 2025 20:02 Pfff! Een profmeiske wordt een keer aangereden boehoe! Hoeveel fietsers worden niet dagelijks slachtoffer van huftergedrag door automobilisten?
Juist dit soort aandacht is belangrijk om het bespreekbaar te maken. Ik ben blij dat ze dat podium gebruikt daarvoor.
Het probleem van de agressieve automobilisten zou aangepakt moeten worden.
Hoe? Geen idee maar daar hebben we beleidsmakers voor.
Adversity is the Catalyst of Change
-
Klein_Verzet
- Forum-lid
"Een profmeiske wordt een keer aangereden boehoe!"
Ik vind dit schokkend, deze woordkeus, deze denigrerende manier om een fietsongeluk te beschrijven. Ik denk dat het heel veel zegt over de afzender. Vervolgens komt er nog een warrige reactie van dezelfde afzender. Nee, zijn naam vind ik "het" niet waard te noemen.
Ik vind dit schokkend, deze woordkeus, deze denigrerende manier om een fietsongeluk te beschrijven. Ik denk dat het heel veel zegt over de afzender. Vervolgens komt er nog een warrige reactie van dezelfde afzender. Nee, zijn naam vind ik "het" niet waard te noemen.
Ik weet een prima oplossing,……maar ja dat is een politieke keuze (en daar we gaan het er hier niet over hebben).scottwilko schreef: ↑19 nov 2025 22:15En hoe wil je het probleem aanpakken? Of bedoel je dat de fietsers fout zijn?Dubbeldekker schreef: ↑19 nov 2025 20:02 Pfff! Een profmeiske wordt een keer aangereden boehoe! Hoeveel fietsers worden niet dagelijks slachtoffer van huftergedrag door automobilisten?
Verder, Helemaal terecht dat Wiebes er aandacht voor vraagt, ts te hopen dat ze de dader oppakken zo moeilijk moet dat niet zijn, op bijna elke hoek van de straat staat tegenwoordig een camera.
Israel Premier Tech bezig met nieuwe sponsoren, waaronder dus mogelijk Visit Rwanda. Echt WTF en non de jus als dat het gaat worden. Waar zit het management van die ploeg qua mindset ? ? ?
https://www.wielerflits.nl/nieuws/visit ... mier-tech/
Ik pak ze wel weer in de afdaling 
-
uninvitedguest
- Forum-lid
Hoezo??? Een aantal voetbalteams hebben VisitRwanda ook als sponsor en daar hoor je niemand over.marsman schreef: ↑20 nov 2025 13:18 Israel Premier Tech bezig met nieuwe sponsoren, waaronder dus mogelijk Visit Rwanda. Echt WTF en non de jus als dat het gaat worden. Waar zit het management van die ploeg qua mindset ? ? ?
Uit mijn hoofd Arsenal en Paris Saint Germain.
Meen me te herinneren dat het afgelopen WK Wielrennen daar ook was, geen noemenswaardig protesten gehoord.
Uiteindelijk startte iedereen daar gewoon.
Het Westen moet sowiesiso eens ophouden met die hypocrisie.
Ten eerste denkt en groot deel van de wereld anders dan het "Westen".
Ten tweede spreken we er schande van maar doen er concreet niks aan, zie het "protest" van onze gezagsdragers tijdens het bezoek aan het WK voetbal in Qatar.
Ten derde maakt het, ook in het "Westen", niemand wat uit wanneer de commerciële belangen prevaleren, gezien de grote hoeveelheid toonaangevende sportevenementen die in dubieuze landen worden georganiseerd.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.