Gemeenten en postcode challenge
-
Tussendoor
- Forum-lid
Wat werkt er niet?

-
Rutger racefiets
- Forum-lid
Helaas ben ik nog niet zover dat ik de gemeentes vol kan fietsen voordat het stopt.
Ik hoop echt een goede site te vinden waar dit voortgezet kan worden.
-
Willem Altes
- Forum-lid
Op statshunters kan je dit toch gewoon zien: https://statshunters.com/heatmap/dutchregionsRutger racefiets schreef: ↑10 nov 2025 23:29 Helaas ben ik nog niet zover dat ik de gemeentes vol kan fietsen voordat het stopt.
-
Rutger racefiets
- Forum-lid
Ik zal eens kijken.
Heb me ook aangemeld op de postcode challenge.
Ook een erg leuke.
Wat ik wel een nadeel vind is dat je dan ook door centrums en minder prettige wijken moet fietsen
Heb me ook aangemeld op de postcode challenge.
Ook een erg leuke.
Wat ik wel een nadeel vind is dat je dan ook door centrums en minder prettige wijken moet fietsen
-
Rutger racefiets
- Forum-lid
Inmiddels ook de statshunters ingesteld.
Dat vind ik een leuke site. Bedankt voor de tip! Daarmee kan ik voorlopig weer vooruit.
Dat vind ik een leuke site. Bedankt voor de tip! Daarmee kan ik voorlopig weer vooruit.
-
stansfield
- Forum-lid
Waar moet ik een keer extra klikken om bij het kaartje te komen? ik zie nu alleen een regel met mijn naam en score. En daar is niks klikbaar. ook niet als ik extra klik.BertL schreef: ↑10 nov 2025 20:14 https://i.ibb.co/zTMr7rkT/postcode-result.jpg
Direct een update gedaan bij Postnl. Dan ligt het maar vast voor de toekomst. IMG-tag werkt momenteel niet. Je moe een keertje extra klikken.
-
Thierry le Brun
- Forum-lid
Inladen houdt bij mij echter op bij 30/5/2025...Rutger racefiets schreef: ↑11 nov 2025 06:45 Inmiddels ook de statshunters ingesteld.
-
Thierry le Brun
- Forum-lid
maar na een nachtje slapen draaide hij nu wel door tot 11-11-25Thierry le Brun schreef: ↑11 nov 2025 09:43Inladen houdt bij mij echter op bij 30/5/2025...Rutger racefiets schreef: ↑11 nov 2025 06:45 Inmiddels ook de statshunters ingesteld.
Dat vind ik een leuke site. Bedankt voor de tip! Daarmee kan ik voorlopig weer vooruit.![]()
Statshunters heeft 380 gemeenten. Is oude indeling.
Er zijn nu officieel 342 gemeenten. Dat heeft wielervrienden ook.
Ik moet er nog 6 in Groningen en Schiermonnikoog (Friesland).
Heb Stan van stathunters wel eens gevraagd of het in de planning ligt om het aan te passen maar dat is lastig ivm de vele activiteiten.

Canyon Aeroad / Canyon Grizl / Octane One Prone / (Boardman SLR 9.8 op Saris H3)
-
Rutger racefiets
- Forum-lid
Dat het de oude indeling is had ik ook al gezien.
Dat is erg jammer. Maar Wielervrienden stopt straks dus je moet wat.
Ik ben bij Wielervrienden op 69% van NL
Te ver om te stoppen vind ik.
Dat is erg jammer. Maar Wielervrienden stopt straks dus je moet wat.
Ik ben bij Wielervrienden op 69% van NL
Te ver om te stoppen vind ik.
Ik zat op 100% voor NL op wielervrienden (en al op longtermchallenge een week voor die stopte) maar heb op stathunter nu weer open stukjes, met name in Groningen. En dat is begrijpelijk.
Maar zag ook dat Lelystad weer openstond en daar ben ik toch echt geweest. Helaas legt Stathunter daar de grens een honderd meter voorbij de echte gemeente grens. Dus de 4 km die ik dicht langs de gemeente grens maar toch echt door Lelystad heb gefietst telt ie niet.
Maar daar kom ik vast nog wel een keer.
Maar zag ook dat Lelystad weer openstond en daar ben ik toch echt geweest. Helaas legt Stathunter daar de grens een honderd meter voorbij de echte gemeente grens. Dus de 4 km die ik dicht langs de gemeente grens maar toch echt door Lelystad heb gefietst telt ie niet.
Maar daar kom ik vast nog wel een keer.