Specialized
- daniel1975
- Forum-lid HC
Moet je nagaan hoeveel marge er op dat frame zit…. Afgeprijsd én gratis spuiten!!
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Net zoveel als op elke andere fiets.daniel1975 schreef: ↑05 nov 2025 18:36 Moet je nagaan hoeveel marge er op dat frame zit…. Afgeprijsd én gratis spuiten!!
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Mij storen die gele letters. Zwart had veel mooier geweest.daniel1975 schreef: ↑01 nov 2025 13:49Ik vind die huidige gemarmerde kleuren van Spesh echt helemaal niks. Kleuren kunnen saai zijn (zwart), niet mijn smaak (meeste rood bijv), maar die marmering is ronduit lelijk imho.wasbeer2006 schreef: ↑01 nov 2025 11:11 Het is niet snel goed he Daniel, heeft er iemand een kleurtje weer fout![]()
En dan die retro bidonhouders op een moderne fiets is ook niet echt de beste combi.
Maar nogmaals, stuurtje is wel fraai, zou ik zo willen hebben![]()
dat dacht ik dus ook. heb nog gekeken naar een colnago v5rs een aurum magma en een basso sempre veloce. Van de colnago kan je eigenlijk alleen een zwarte of een fiets in UAE kleuren krijgen. Beiden zag ik niet zitten. De basso en de aurum zijn beide prachtige fietsen, maar telkens in alle artikelen die je leest wordt de tarmac als referentie genoemd. Die bleek het goedkoopst. toen was de keus gemaakt. komend najaar / winter, wanneer ik weer tijd heb volgt hier een opbouw topic.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nee, want zo vaak geeft $ geen korting. Dus nu korting + spuiten is wel veel. Terwijl er best veel mooie Sworks framesets zijn.Lcsmet schreef: ↑05 nov 2025 18:58Net zoveel als op elke andere fiets.daniel1975 schreef: ↑05 nov 2025 18:36 Moet je nagaan hoeveel marge er op dat frame zit…. Afgeprijsd én gratis spuiten!!
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Ik heb vandaag mijn nieuwe Allez in ontvangst mogen nemen

(Fotootje uit de heup geschoten in de winkel, toen op insta gezet, en nu weer erafgehaald
)
Frame-only met Rival AXS en de wielset die ik in mijn vorige fiets had.
Hoelang duurt het nog tot het weer voorjaar is??

(Fotootje uit de heup geschoten in de winkel, toen op insta gezet, en nu weer erafgehaald
Frame-only met Rival AXS en de wielset die ik in mijn vorige fiets had.
Hoelang duurt het nog tot het weer voorjaar is??
I refuse to join any club that would have me as a member
Sl8 blijft de benchmark, totdat de sl9 komt. Heb al veel fietsen gehad. Maar de sl8 was de beste tot nu toe. Recente test van fiets laat zien dat hij nog gewoon prima meekan.Ivo W schreef: ↑05 nov 2025 19:53dat dacht ik dus ook. heb nog gekeken naar een colnago v5rs een aurum magma en een basso sempre veloce. Van de colnago kan je eigenlijk alleen een zwarte of een fiets in UAE kleuren krijgen. Beiden zag ik niet zitten. De basso en de aurum zijn beide prachtige fietsen, maar telkens in alle artikelen die je leest wordt de tarmac als referentie genoemd. Die bleek het goedkoopst. toen was de keus gemaakt. komend najaar / winter, wanneer ik weer tijd heb volgt hier een opbouw topic.