Ha, zo'n 25 jaar terug daar ook gesprongen. Was toen de hoogste (maar dat zullen er meer roepen) met iets van 140m boven een kloof geloof ik. Erg leuk om te doen, zou zo weer springenvop mijn 47e, al krijg ik tegenwoordig een grotere rush van het succesvol landen van een hoge drop op de MTB (tot een meter of 2.5, hoger durf ik niet..)uninvitedguest schreef: ↑07 aug 2025 23:49Ca. 35 jaar geleden flink lopen bungeejumpen in Queenstown, Nieuw-Zeeland.
Zo’n adrenalinerush gehad dat ik dagen daarna nog het gevoel had de hele wereld aan te kunnen. Nooit meer vergeten dus blijkt wel.
Dus dat zen gevoel herken ik niet helemaal, of misschien wel helemaal niet
Andere sporten gedaan vandaag?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Vanmorgen een wandeling in de Eendrachtspolder gemaakt met een oud collega en vanmiddag met slapend forumlid Bottecchia een wandeling tussen Krimpener- en Lopikerwaard.

Morgen mag ik invallen bij de 11 strandentocht. Vriendin van m'n lief heeft blessure. Of ik wil invallen. Georganiseerd wandelen is niet mij ding maar..............zeg eens nee tegen mijn lief

Morgen mag ik invallen bij de 11 strandentocht. Vriendin van m'n lief heeft blessure. Of ik wil invallen. Georganiseerd wandelen is niet mij ding maar..............zeg eens nee tegen mijn lief
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Ja dat blijft je jaren lang achtervolgen 
Veel plezier daar! Altijd leuk om mensen te begeleiden in hun hobby of sport
Veel plezier daar! Altijd leuk om mensen te begeleiden in hun hobby of sport
Adversity is the Catalyst of Change
Happy wife, happy lifeGastheerg schreef: ↑31 okt 2025 21:52 Vanmorgen een wandeling in de Eendrachtspolder gemaakt met een oud collega en vanmiddag met slapend forumlid Bottecchia een wandeling tussen Krimpener- en Lopikerwaard.
https://i.ibb.co/d8hMvwJ/3.jpg
https://i.ibb.co/BH1kcfnS/Z5Z-3912.jpg
Morgen mag ik invallen bij de 11 strandentocht. Vriendin van m'n lief heeft blessure. Of ik wil invallen. Georganiseerd wandelen is niet mij ding maar..............zeg eens nee tegen mijn lief![]()
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Stoer potje hardlopen. Knappe prestatie
Wel wind mee
Je was toch niet toevallig die gast die ook nog liep te jongleren?
Zelf heb ik de 25km gewandeld als invaller maar ik vond het dodelijk saai zo'n stuk op zo'n strand.
Ik heb ook tegen m'n lief gezegd dat ik voortaan bij deze tocht niet meer inval
Zelf vond ze het ook niet afwisselend genoeg. Collega waar ze dit soort dingen wel eens mee doet had haar overgehaald maar die zat dus met een blessure thuis.
Was een groot deel shit weer maar beter dan de hele dag binnen hangen, maar volgende wandeling gaat echt meer variatie bevatten
Hoe dan ook ieder die zaterdag die 50 deed neem ik mijn hoed voor af. Zowel de hardlopers als de wandelaars want - los van het fysieke element - is het toch wel even je verstand op nul om 50km rechtuit (hupje bij Katwijk kan je nauwelijks een afleiding noemen) door te worstelen.
Wel wind mee
Je was toch niet toevallig die gast die ook nog liep te jongleren?
Zelf heb ik de 25km gewandeld als invaller maar ik vond het dodelijk saai zo'n stuk op zo'n strand.
Ik heb ook tegen m'n lief gezegd dat ik voortaan bij deze tocht niet meer inval
Zelf vond ze het ook niet afwisselend genoeg. Collega waar ze dit soort dingen wel eens mee doet had haar overgehaald maar die zat dus met een blessure thuis.
Was een groot deel shit weer maar beter dan de hele dag binnen hangen, maar volgende wandeling gaat echt meer variatie bevatten
Hoe dan ook ieder die zaterdag die 50 deed neem ik mijn hoed voor af. Zowel de hardlopers als de wandelaars want - los van het fysieke element - is het toch wel even je verstand op nul om 50km rechtuit (hupje bij Katwijk kan je nauwelijks een afleiding noemen) door te worstelen.