Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Andere sporten gedaan vandaag?

53x11
Forum-lid HC

Gebruikersavatar 53x11 08 aug 2025 13:55

uninvitedguest schreef: 07 aug 2025 23:49
koeroeur schreef: 07 aug 2025 22:02 Heel leuk idd. Niet echt meteen een kick, maar eerder zen vond ik.
Ik hing horizontaal en dan tussen de bomen zweven. Volgens hen haal je snelheden tot 90-100 per uur maar het voelde niet zo.
Ca. 35 jaar geleden flink lopen bungeejumpen in Queenstown, Nieuw-Zeeland.
Zo’n adrenalinerush gehad dat ik dagen daarna nog het gevoel had de hele wereld aan te kunnen. Nooit meer vergeten dus blijkt wel.

Dus dat zen gevoel herken ik niet helemaal🤣🤣🤣, of misschien wel helemaal niet
Ha, zo'n 25 jaar terug daar ook gesprongen. Was toen de hoogste (maar dat zullen er meer roepen) met iets van 140m boven een kloof geloof ik. Erg leuk om te doen, zou zo weer springenvop mijn 47e, al krijg ik tegenwoordig een grotere rush van het succesvol landen van een hoge drop op de MTB (tot een meter of 2.5, hoger durf ik niet..)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

Oppbogga
Forum-lid

Oppbogga 09 aug 2025 10:42

Ja, daar in Nieuw-Zeeland is het wel de plek to go.
Destijds stonden ze in de rij om te mogen jumpen.
Overigens mij niet gezien bij dat spelletje...
...

Gastheerg
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 31 okt 2025 21:52

Vanmorgen een wandeling in de Eendrachtspolder gemaakt met een oud collega en vanmiddag met slapend forumlid Bottecchia een wandeling tussen Krimpener- en Lopikerwaard.

Afbeelding

Afbeelding

Morgen mag ik invallen bij de 11 strandentocht. Vriendin van m'n lief heeft blessure. Of ik wil invallen. Georganiseerd wandelen is niet mij ding maar..............zeg eens nee tegen mijn lief :mrgreen:

Dubbeldekker
Forum-lid

Dubbeldekker 31 okt 2025 22:50

Ja dat blijft je jaren lang achtervolgen ;)
Veel plezier daar! Altijd leuk om mensen te begeleiden in hun hobby of sport 👍🏻
Adversity is the Catalyst of Change

Orlok
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Orlok 01 nov 2025 10:30

Gastheerg schreef: 31 okt 2025 21:52 Vanmorgen een wandeling in de Eendrachtspolder gemaakt met een oud collega en vanmiddag met slapend forumlid Bottecchia een wandeling tussen Krimpener- en Lopikerwaard.

https://i.ibb.co/d8hMvwJ/3.jpg

https://i.ibb.co/BH1kcfnS/Z5Z-3912.jpg

Morgen mag ik invallen bij de 11 strandentocht. Vriendin van m'n lief heeft blessure. Of ik wil invallen. Georganiseerd wandelen is niet mij ding maar..............zeg eens nee tegen mijn lief :mrgreen:
Happy wife, happy life 😉
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

meuk
Forum-lid

meuk 01 nov 2025 18:36

Vandaag 11-Strandentocht gerend (Kijkduin --> Zandvoort), 51km. Eens wat anders dan crossen in de winter

Gastheerg
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 03 nov 2025 14:53

Stoer potje hardlopen. Knappe prestatie :winkthumb: :winkthumb: :winkthumb: :winkthumb:
Wel wind mee :mrgreen:

Je was toch niet toevallig die gast die ook nog liep te jongleren?

Zelf heb ik de 25km gewandeld als invaller maar ik vond het dodelijk saai zo'n stuk op zo'n strand.
Ik heb ook tegen m'n lief gezegd dat ik voortaan bij deze tocht niet meer inval :D
Zelf vond ze het ook niet afwisselend genoeg. Collega waar ze dit soort dingen wel eens mee doet had haar overgehaald maar die zat dus met een blessure thuis.

Was een groot deel shit weer maar beter dan de hele dag binnen hangen, maar volgende wandeling gaat echt meer variatie bevatten :idea:

Hoe dan ook ieder die zaterdag die 50 deed neem ik mijn hoed voor af. Zowel de hardlopers als de wandelaars want - los van het fysieke element - is het toch wel even je verstand op nul om 50km rechtuit (hupje bij Katwijk kan je nauwelijks een afleiding noemen) door te worstelen.

Plaats reactie