Bij ons zijn ze daar sinds dit jaar mee gestopt... of dat is om insectenstand te bevorderen of dat het een ordinaire bezuiniging is om de begroting op orde te krijgen is me niet duidelijk.daniel1975 schreef: ↑30 jul 2025 17:35 Waardplanten staan in bloemenbermen enzo, maar die moeten natuurlijk in de hele wijk strak gemaaid worden….
Andere sporten gedaan vandaag?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Het een helpt het ander 
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dus een soort van Plansoendienst Verwijderd Vreemdelingen?
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Het zit bij de medewerkers in de genen. Alles moet groen en glad.
Niet zijken maar reiden !
Niet vandaag. Op reis me laten verleiden tot een bungee sprong.

Ik ben geen waaghals maar zoek soms wel een wat adrenaline.
Geen hoge bungee, maar dat was voldoende
Even voordien ook al een zipline van 1,3 km gedaan. Was ook zalig.

Ik ben geen waaghals maar zoek soms wel een wat adrenaline.
Geen hoge bungee, maar dat was voldoende
Even voordien ook al een zipline van 1,3 km gedaan. Was ook zalig.
Heel leuk idd. Niet echt meteen een kick, maar eerder zen vond ik.
Ik hing horizontaal en dan tussen de bomen zweven. Volgens hen haal je snelheden tot 90-100 per uur maar het voelde niet zo.
Vrouwlief was me aan het filmen bij de bungee. Naast haar zat een groep Vlaamse tieners.
'Oh nee. Dien ouwe. Die ga zeker iets breken.'

Ik hing horizontaal en dan tussen de bomen zweven. Volgens hen haal je snelheden tot 90-100 per uur maar het voelde niet zo.
Vrouwlief was me aan het filmen bij de bungee. Naast haar zat een groep Vlaamse tieners.
'Oh nee. Dien ouwe. Die ga zeker iets breken.'
-
uninvitedguest
- Forum-lid
Ca. 35 jaar geleden flink lopen bungeejumpen in Queenstown, Nieuw-Zeeland.
Zo’n adrenalinerush gehad dat ik dagen daarna nog het gevoel had de hele wereld aan te kunnen. Nooit meer vergeten dus blijkt wel.
Dus dat zen gevoel herken ik niet helemaal
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
Een vangnet eronder? Die hebben geen vertrouwen in het eigen materiaal zou ik denken
.
Ik heb het ook eens gedaan. Best leuk, vooral het moment dat je voor een fractie van een seconde boven op het dode punt hangt.
Ik heb het ook eens gedaan. Best leuk, vooral het moment dat je voor een fractie van een seconde boven op het dode punt hangt.
Campagnolo Ultra Dork
Je wordt na de sprong zachtjes in dat net gedropt.
Het bungee gevoel is echt het gevoel dat je valt. Raar gevoel eigenlijk. Mijn adem stokte echt en er kwam een soort kreun uit net voor de 'jaaaa'.
De dag voordien hadden we een pretpark gedaan en je had daar ook een vrije val attractie. Was eigenlijk krak hetzelfde.
Zen gevoel bedoelde ik de zipline. Daar had ik echt het gevoel door de lucht te zweven.
Een paar jaar geleden ook parapente gedaan en dat was net zo . Het gevoel te zweven hoog boven alles. Heerlijk.
Het bungee gevoel is echt het gevoel dat je valt. Raar gevoel eigenlijk. Mijn adem stokte echt en er kwam een soort kreun uit net voor de 'jaaaa'.
De dag voordien hadden we een pretpark gedaan en je had daar ook een vrije val attractie. Was eigenlijk krak hetzelfde.
Zen gevoel bedoelde ik de zipline. Daar had ik echt het gevoel door de lucht te zweven.
Een paar jaar geleden ook parapente gedaan en dat was net zo . Het gevoel te zweven hoog boven alles. Heerlijk.