Wat heb jij onlangs gekeken (tv, film, docu)
Dark was echt goed inderdaad. Helaas heeft de volgende serie van dezelfde makers maar 1 seizoen gehaald (dat ik dus maar niet heb gekeken).
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Op feestboek word ik blij van Vintage Queen Bike Repair (enig Frans is handig).
https://www.facebook.com/share/r/1CjzwQ ... tid=wwXIfr
Niet zijken maar reiden !
Jesus, wat praat die snel en ook nog met de tanden op elkaar, bijna niet te begrijpen.pino schreef: ↑24 okt 2025 16:41 Op feestboek word ik blij van Vintage Queen Bike Repair (enig Frans is handig).
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Hoe goed je ook Frans spreek, het is vrijwel nooit te volgen!
Doe mij maar series in het Spaans of Italiaans: prima te volgen zonder ondertiteling. Frans daarentegen
Doe mij maar series in het Spaans of Italiaans: prima te volgen zonder ondertiteling. Frans daarentegen
Adversity is the Catalyst of Change
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Gisteren begonnen aan: The Last Frontier. Een spannende serie op AppleTV+
Eentje uit de koker van Jon Bokenkamp (the Blacklist)
Erg onderhoudend tot nu toe. Alleen toen ik het aanklikte/opzette -of welk woord gebruik je daarvoor tegenwoordig in verband met streaming?- meende ik een film te hebben gekozen. Blijkt dus een serie te zijn…
Hopelijk niet zo lang doorslepend als The Blacklist.
Eentje uit de koker van Jon Bokenkamp (the Blacklist)
Erg onderhoudend tot nu toe. Alleen toen ik het aanklikte/opzette -of welk woord gebruik je daarvoor tegenwoordig in verband met streaming?- meende ik een film te hebben gekozen. Blijkt dus een serie te zijn…
Hopelijk niet zo lang doorslepend als The Blacklist.
Adversity is the Catalyst of Change
- daniel1975
- Forum-lid HC
1883 is wat korter dan alle Yellowstone afleveringen. Zou daar eens mee beginnen.daniel1975 schreef: ↑27 okt 2025 14:50Is het handig om in 1883 te beginnen of gewoon met Yellowstone?
Niet zijken maar reiden !
Ik vond het niet uitmaken.daniel1975 schreef: ↑27 okt 2025 14:50Is het handig om in 1883 te beginnen of gewoon met Yellowstone?
Uiteindelijk zijn het drie aparte series.
De enige overeenkomst die ik zag was de stamboom van de Duttons.
Seizoen 5 heb ik dan wel weer hoge verwachtingen van, 1 was geweldig, 2 en 3 mwah, maar 4 vond ik weer erg vet. Ben benieuwd! Nieuwe seizoen The Diplomat was ook tof trouwens.daniel1975 schreef: ↑23 okt 2025 08:28 Ooeehhhh Renééé….
Zijn er hier nog mensen die zitten te wachten op Stranger Things 5? Over maandje op Netflix. Ik weet het nog niet. S1 was briljant, bij S4 afgezakt naar ‘wel aardig’ imho.
- CampaYolo
- Forum-lid
Mevrouwtje Yolo is fan van de series van Harry Coben.
Wat er ook op staat, ik dommel toch wel zachtjes weg. Maar de laatste van Harry Coben,Lazarus, is wel heel erg indutbaar.
Wat er ook op staat, ik dommel toch wel zachtjes weg. Maar de laatste van Harry Coben,Lazarus, is wel heel erg indutbaar.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
-
colnagofreak
- Forum-lid HC
Gisteren Welcome to Derry gekeken, speelt zich af 27 jaar eerder dan de gebeurtenissen uit de originele films van IT af: het jaar 1962.
Best aardig maar nog niet echt geweldig, maar nog 7 afleveringen te gaan!
Best aardig maar nog niet echt geweldig, maar nog 7 afleveringen te gaan!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!