foto van je fiets
-
Bianchi105
- Forum-lid
Dit kan een hele mooie fiets zijn maar hier zijn de verhoudingen wel echt zoek. Zadel bijna net zo hoog (of zelfs lager) dan het stuur... 
-
gaisdergerman
- Forum-lid
Al enkele jaren heb ik een cateye volt 800.
Lampje geeft op de middelste stand bijna altijd wel voldoende licht voor mij.
Nadeel is dat ik hem op zijn kop moet monteren (onder garmin mount) en dat ik hier tegenliggers mee verblind. Als ik tegenliggers tegen komt houd ik altijd mijn hand boven de lamp, wat onhandig is.
Nu kwam ik de magicshine hori 1300 tegen en dat lijkt me wel een mooi lampje. Heeft hier iemand ervaring met dit lampje?
Eisen:
-Zonder externe accu
- moet er mee op de weg kunnen fietsen (voldoende zicht).
- runtime min 3 uur
- moet onder garmin mount gemonteerd kunnen worden.
Nadeel is dat ik hem op zijn kop moet monteren (onder garmin mount) en dat ik hier tegenliggers mee verblind. Als ik tegenliggers tegen komt houd ik altijd mijn hand boven de lamp, wat onhandig is.
Nu kwam ik de magicshine hori 1300 tegen en dat lijkt me wel een mooi lampje. Heeft hier iemand ervaring met dit lampje?
Eisen:
-Zonder externe accu
- runtime min 3 uur
Weet je zeker dat dit niet in onderstaand topic hoort?gaisdergerman schreef: ↑21 okt 2025 08:31 Al enkele jaren heb ik een cateye volt 800.
Eisen:
-Zonder externe accu
- runtime min 3 uur
viewtopic.php?t=77154
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Prachtig gebied! Ik kom er ook graag. Volgens mij is er ook een deel van Game of Thrones opgenomen.
Adversity is the Catalyst of Change
Ik zie geen fiets 
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Eindelijk vrouwlief kunnen overhalen haar stickersnijmachine nog eens aan te steken.

Best geslaagd. Geïnspireerd door Dura Ace wielen maar met m'n Instagram naam in mat zilver.
https://cdn.mantel.com/images/product.p ... =760&h=570

Best geslaagd. Geïnspireerd door Dura Ace wielen maar met m'n Instagram naam in mat zilver.
https://cdn.mantel.com/images/product.p ... =760&h=570