Shop zit in Frankrijk - zegt niets maar trust pilot laat verschillende reviews zien. Ik zat er pas ook aan te denken iets te bestellen. Ze zouden het op voorraad hebben, maar of dat waar is weet ik niet. Kan ook gevalletje Hollandsbikeshop zijn.
Ervaring webshops
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless 
Tradeinn en Bikeinn: goeie prijzen, waardeloze service.
Ik bestel er niet meer.
Je krijgt steeds dezelfde nietszeggende antwoorden. Voor m'n Magene radar heb ik uiteindelijk Magene gecontacteerd en zij hebben dan Tradeinn gecontacteerd. Anders zat ik met een radar van 120 euro die het na 14 maanden liet afweten.
Ik bestel er niet meer.
Je krijgt steeds dezelfde nietszeggende antwoorden. Voor m'n Magene radar heb ik uiteindelijk Magene gecontacteerd en zij hebben dan Tradeinn gecontacteerd. Anders zat ik met een radar van 120 euro die het na 14 maanden liet afweten.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik heb daar in het verleden al meerdere keren probleemloos besteld.
Mocht het toch mis gaan heb ik geen idee hoe klantvriendelijk en performant ze met problemen omgaan.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- daniel1975
- Forum-lid HC
Runnersinn, bikeinn: allebei meerdere malen besteld en goed gegaan. Nog geen garantiedingen gehad.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik heb met bikeinn eens een garantie geval gehad ivm uitrafelende stiksels van een Santini broek.
Eerst foto's gestuurd, dan moest ik de broek opsturen en na enkele weken stond mijn aankoopbedrag terug op mijn rekening.
Eerst foto's gestuurd, dan moest ik de broek opsturen en na enkele weken stond mijn aankoopbedrag terug op mijn rekening.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- daniel1975
- Forum-lid HC
En ibksport, iemand daar ervaring mee? Lijkt ook een bikeinn achtige shop.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Wat is dat gevalletje Hollandsbikeshop?
Daar heb ik vorig jaar online een Orbea OIZ MTB gekocht. Feilloos verlopen. Zitten in Spanje dus binnen EU.daniel1975 schreef: ↑17 okt 2025 22:39 En ibksport, iemand daar ervaring mee? Lijkt ook een bikeinn achtige shop.
It's just a hill - Get over it
Volgens mij zijn er ontelbare webshops die alleen maar uit een laptop bestaan en geen voorraad hebben.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Dat klopt, maar voor hollandbikeshop geldt dat ze beloven "voor 17 uur besteld morgen in huis" en dan versturen ze het 3 dagen later, omdat ze het waarschijnlijk niet zelf op voorraad hebben. Voor mij maakt het niet uit waar het vandaan komt, als je maar doet wat je beloofd.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.