Specialized
- daniel1975
- Forum-lid HC
Sorry, voor mij is het hem niet qua kleur. Ik ben meer van de frissere kleuren zoals deze Tarmac:

Bevalt hij wel goed?

Bevalt hij wel goed?
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Het blauwe s - works frame is heel mooi, maar wel duur.
Ifv het rijgedrag. Misschien nog wat te vroeg om volledig te beoordelen, maar hij bevalt goed.
Licht, goeie loop, reactief en ik vind hem toch wel redelijk stijf.
~ Each cyclist has its story ~
~ Aethos2 ~ Sram Force ~ Reserve 40/42 ~
Mooie frisse kleur, ik vind het jammer dat er zo duidelijk S-works op staat. Ik rij niet graag reclame, want wordt door de firma niet gesponsorddaniel1975 schreef: ↑18 okt 2025 16:25 Sorry, voor mij is het hem niet qua kleur. Ik ben meer van de frissere kleuren zoals deze Tarmac:
Bevalt hij wel goed?
Het is een maat 56. Ik ben 1.82 m, maar heb 'korte' benen en val hiermee tussen een 56-58. Maat 58 valt groot en zit te ver uit. Ik zit bv maar op 75 cm zadelhoogte, gemeten bb. Ideaal is een stack 590/595 voor mij en wat kortere reach. Stuur zal nog wat zakken en dan op maat afzagen. Ook een tijd uitgekeken naar de nieuwe Basso SV die me sterk aansprak.
~ Each cyclist has its story ~
- daniel1975
- Forum-lid HC
Relatief korte benen is handiger dan lange met de huidige geo’s kan ik je uit ervaring vertellen.
Maat lijkt perfect voor jou als ik afstelling zo zie.
Maat lijkt perfect voor jou als ik afstelling zo zie.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Verhoudingen zien er prima uit. Ik zou zeggen dat er wel een spacertje uitkan. Maar ansich stoort dat me nooit zo.
1 of 2cm staat vaak het mooist.
1 of 2cm staat vaak het mooist.