Zo dat is gaaf! Heb er pas 1 keer een gezien en dat was in de Provence.
Welke (bijzondere) dieren gespot tijdens je ritje
@ gastheerg: ze broeden tegenwoordig ook in Nederland. Afgelopen zomer in Salland gezien. Zulke mooie vogels
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mooi spot Marsman!
1x gezien in Frankrijk, prachtige kleuren. Idem de Hop, die heb ik ook alleen in buitenland een keer gezien.
1x gezien in Frankrijk, prachtige kleuren. Idem de Hop, die heb ik ook alleen in buitenland een keer gezien.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Wat is zeker in het leven? Maar met die kleurencombi is het bijna niet te missen. Ik las ook dat er veel in Limburg zitten, ik was er dit weekend.
EDIT: Nu ik wat meer lees over de laatste zichtmeldingen (eind Sept bij Amsterdam), was het dan wellicht toch een groene specht, lijkt er best een beetje op. Twijfel nu toch. . .
EDIT: Nu ik wat meer lees over de laatste zichtmeldingen (eind Sept bij Amsterdam), was het dan wellicht toch een groene specht, lijkt er best een beetje op. Twijfel nu toch. . .
Laatst gewijzigd door marsman op 13 okt 2025 12:10, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik pak ze wel weer in de afdaling 
In ieder geval leuk bezig. Het vliegpatroon van de bijeneter is wel heel bijzonder, alleen zwaluwen komen een beetje die kant op. Als ik een stel bezig zie, stop ik meestal een tijdje om ze te bewonderen.
Niet zijken maar reiden !
Strikt genomen geen dier.....maar wou deze toch even hier plaatsen.
Zelden zoveel paddo's bij elkaar gezien. Het bizarre was dat het een leeg stuk camping was bij Zeewolde. En het was slechts op 1 van de 20 lege staplaatsen dat er zoveel paddenstoelen stonden. Ben benieuwd of hier heksen hebben gekampeerd?

Zelden zoveel paddo's bij elkaar gezien. Het bizarre was dat het een leeg stuk camping was bij Zeewolde. En het was slechts op 1 van de 20 lege staplaatsen dat er zoveel paddenstoelen stonden. Ben benieuwd of hier heksen hebben gekampeerd?

- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik denk dan eerder aan een andere opvulgrond gebruikt oid.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Inktzwammen. Smaken Lekker als je ze op tijd weet te plukken en meteen verwerkt.
Adversity is the Catalyst of Change