Join app - ervaringen met training
Dinsdag een VO2 Max training gekregen
Vandaag 2 langere tempo blokken op ftp
Morgen 3 langere kracht blokken wederom op ftp volgens join.
Volgens is dit een beetje te veel van het goede en klopt dit ook niet meer met de trainingsleer.
Zondag heb ik namelijk al een clubritje ingepland.
Vandaag 2 langere tempo blokken op ftp
Morgen 3 langere kracht blokken wederom op ftp volgens join.
Volgens is dit een beetje te veel van het goede en klopt dit ook niet meer met de trainingsleer.
Zondag heb ik namelijk al een clubritje ingepland.
Sinds kort plakt Join onderstaande info in Strava onder je workout.
Kan dit uit? Ik wil dit absoluut niet, voor mij een reden direct te stoppen met Join.
Ik lees het antwoord. Mijn dank
JOIN workout
Planned: 5x 1 min strength
Planned duration: 1:25:00
Detected workout type: Endurance
https://strava.com/clubs/join-cycling
Kan dit uit? Ik wil dit absoluut niet, voor mij een reden direct te stoppen met Join.
Laatst gewijzigd door Frigide op 09 okt 2025 20:09, 1 keer totaal gewijzigd.
kun je gewoon weer verwijderen, lijkt me niet zo'n issue toch?Frigide schreef: ↑09 okt 2025 20:06 Sinds kort plakt Join onderstaande info in Strava onder je workout.
JOIN workout
https://strava.com/clubs/join-cycling
Ik gebruik al enige tijd naar volle tevredenheid Join, nu ook al een poosje een Garmin horloge welke bodybattery etc meet. Zou deze niet aan elkaar gekoppeld kunnen worden zodat Join beter kan inschatten wanneer je klaar bent voor de volgende zware training? Is dit al eens voorbij gekomen of heb ik hier het wiel uitgevonden?
Ik heb mn abonnement opgezegd, afgelopen tijd is het aantal keren dat ik kan gaan fietsen aardig afgenomen waardoor ik geen zin heb om wanneer ik tijd heb een training uit te voeren. Ook de lol van het zwiften is behoorlijk diep gedaald als ik een join training gebruik. En eerlijk is eerlijk, eigenlijk vind ik alleen de vo2 max trainingen buiten leuk
Ik wil Join wel eens proberen. En Trainingpeaks. Ik ben vooral op zoek naar een trainings-tool die met Zwift werkt en ook 'adaptief' is. Dwz wanneer ik niet Zwift en, zeker met dit weer, lekker naar buiten ga of woon-werk ritten doe, deze ook meetellen in de planning van de training. De training-tool in Zwift is daar niet geschikt voor.
Zijn er op dit moment nog ergens flinke korting-acties bij Join?
Ik gebruik intervals.icu als gratis alternatief voor traingpeaks en join voor traingsschemas en om mijn elite direto aan te sturen. Dan ben je voor 17 euro klaar, en heb je zwift en traingpeaks niet nodig. Join+traingpeaks+zwift is al een eurotje of 55 per maand gok ik zo.
https://join.cc/nl/campaigns/beyond-the-komhansel schreef: ↑06 nov 2025 10:32 Ik wil Join wel eens proberen. En Trainingpeaks. Ik ben vooral op zoek naar een trainings-tool die met Zwift werkt en ook 'adaptief' is. Dwz wanneer ik niet Zwift en, zeker met dit weer, lekker naar buiten ga of woon-werk ritten doe, deze ook meetellen in de planning van de training. De training-tool in Zwift is daar niet geschikt voor.
Kun je het 30 dagen proberen