Als ik er voor ga dan wil ik er wel een waarmee ik dus jaren vooruit kan. En, zoals ik in een ander topic aangaf, deze middag die 850 gezien. Dat scherm is wel heel erg mooi. Batterij duur is voor mij ook ruim voldoende. Dus dat zou wel eens de dedicated fietscomputer kunnen worden.
Ps: die paar euro erbij t.o.v. een tweedehands vind ik de moeite wel waard. (Mits het te veroorloven is)
Iphone met always on display
In je eerste post claim je dat je veel functies niet zal gebruiken. Maar dan kies je wel een fietscomputer uit het hogere segment tjokvol functies.
De Wahoo Bolt v2 of een Garmin Edge Explore zijn hele fijne computers waarmee je al veel kan en nog deftig geprijsd.
Met wat zoeken vind je de Bolt v2 voor ene 220 euro. De Edge Explore 2 voor een 250 denk ik.
Met het overschot kan je een pokkegoeie Android phone kopen
De Wahoo Bolt v2 of een Garmin Edge Explore zijn hele fijne computers waarmee je al veel kan en nog deftig geprijsd.
Met wat zoeken vind je de Bolt v2 voor ene 220 euro. De Edge Explore 2 voor een 250 denk ik.
Met het overschot kan je een pokkegoeie Android phone kopen
Goeie Android phones bestaan niet. 
koeroeur schreef: ↑26 sep 2025 09:49 In je eerste post claim je dat je veel functies niet zal gebruiken. Maar dan kies je wel een fietscomputer uit het hogere segment tjokvol functies.
Met het overschot kan je een pokkegoeie Android phone kopen![]()
Dogma F
Ik heb jaren lang een Garmin 800 gehad tot die stuk ging en nu een 840... je hebt echt geen 850 nodig om jaren vooruit te gaan.fireman schreef: ↑25 sep 2025 20:05 Als ik er voor ga dan wil ik er wel een waarmee ik dus jaren vooruit kan. En, zoals ik in een ander topic aangaf, deze middag die 850 gezien. Dat scherm is wel heel erg mooi. Batterij duur is voor mij ook ruim voldoende. Dus dat zou wel eens de dedicated fietscomputer kunnen worden.
Ps: die paar euro erbij t.o.v. een tweedehands vind ik de moeite wel waard. (Mits het te veroorloven is)