Forum Gravelrit 2025.
- Mehekachtohapi
- Forum-lid
Voor mij ook!
- CampaYolo
- Forum-lid
Hij staat met potlood in de agenda. Het zal er om hangen of ik al thuis ben. Het lijkt me leuk om mee te rijden en een goede motivatie om de herfstconditie op peil te houden.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
1 ding is zeker en dat is dat het weer van de geplande 20-9 een stuk beter zal zijn dan 25-10............
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Zijn de kristallen bollen weer verkrijgbaar bij de Action :pfredmtb-sport schreef: ↑19 sep 2025 21:29 1 ding is zeker en dat is dat het weer van de geplande 20-9 een stuk beter zal zijn dan 25-10............
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Hij is leuk, maar toen ik bovenstaand schreef wist ik niet dast het vandaag toch ietsjes "minder" zou worden qua weer.fatmodul schreef: ↑19 sep 2025 22:33Zijn de kristallen bollen weer verkrijgbaar bij de Action :pfredmtb-sport schreef: ↑19 sep 2025 21:29 1 ding is zeker en dat is dat het weer van de geplande 20-9 een stuk beter zal zijn dan 25-10............
Althans ik ben bijna vanmiddag spreekwoordelijk van het TT-circuit Assen gespoeld als ik niet op de overdekte tribune zat.
Maar de ochtend (dus ook met fietsen) zou goed geweest zijn. Laten we op 25-10 achteraf kijken hoever ik ernaast zat of goed had
Het wordt een natte week Fredfredmtb-sport schreef: ↑19 sep 2025 21:29 1 ding is zeker en dat is dat het weer van de geplande 20-9 een stuk beter zal zijn dan 25-10............
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Laat ik eerlijk toegeven: Ik heb graag gelijk als ik iets zeg of beweer.................nijkie schreef: ↑16 okt 2025 20:25Het wordt een natte week Fredfredmtb-sport schreef: ↑19 sep 2025 21:29 1 ding is zeker en dat is dat het weer van de geplande 20-9 een stuk beter zal zijn dan 25-10............
Maar in dit geval heb ik liever dat iedereen me uitlacht met mijn voorspelling en dat het de 25e een mooie fietsdag is.
Volgens mij kan een beetje 'nattigheid' geen kwaad bij een gravelrit, anders kan je zo'n ritje ook met de racefiets rijden.fredmtb-sport schreef: ↑19 okt 2025 17:17Laat ik eerlijk toegeven: Ik heb graag gelijk als ik iets zeg of beweer.................nijkie schreef: ↑16 okt 2025 20:25Het wordt een natte week Fredfredmtb-sport schreef: ↑19 sep 2025 21:29 1 ding is zeker en dat is dat het weer van de geplande 20-9 een stuk beter zal zijn dan 25-10............
Maar in dit geval heb ik liever dat iedereen me uitlacht met mijn voorspelling en dat het de 25e een mooie fietsdag is.![]()
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Goed punt, maar ik ben gewoon wat kritischer (lees stuk zeikeriger) geworden qua omstandigheden. Nu ik de luxe heb van vervroegd pensioen kan ik nog beter voor mij het juiste moment/omstandigheden kiezen. Daarom meld ik me ook niet meer aan voor toertochten etc.
Maar we (ik) dwalen af, laat het zaterdag een mooie dag worden voor jullie.
De weersvoorspellingen in Nederland kunnen een week van te voren nog semi-apocalyptisch zijn, en op de dag zelf is het stralend weer. Ik bepaal last-minute wel of ik erbij ben zaterdag 
I refuse to join any club that would have me as a member