Garmin Edge 800 load niet meer up
-
RobOssewaarde
- Forum-lid
Mijn Garmin Edge 800 schreef altijd automatisch als ik hem aansloot op de laptop de gereden routes naar mijn Garmin Connect. Dit doet hij nu ineens niet meer.
Iemand een idee hoe dat zou kunnen komen? Handmatig uploaden gaat helaas ook niet.
Iemand een idee hoe dat zou kunnen komen? Handmatig uploaden gaat helaas ook niet.
Ziet de computer wel de Garmin als harde schijf?
Ander kabeltje al geprobeerd?
Er is al een topic over de 800. viewtopic.php?t=67769&hilit=garmin+800+ ... start=1020
Deze ook
viewtopic.php?t=102176
Er is al een topic over de 800. viewtopic.php?t=67769&hilit=garmin+800+ ... start=1020
Deze ook
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
-
RobOssewaarde
- Forum-lid
Ziet de computer wel de Garmin als harde schijf?
Ja hoor zeker anders zou ik ook de routes er niet op kunnen zetten.
De Garmin heeft 1 gereden route van de 12 op Garmin Connect gezet. En het klopt dat er al een topic was maar daar ging deze vraag niet over.
De Garmin heeft 1 gereden route van de 12 op Garmin Connect gezet. En het klopt dat er al een topic was maar daar ging deze vraag niet over.
-
RobOssewaarde
- Forum-lid
Een nieuwe vraag kan je in een bestaand topic plaatsen, het is maar een hintRobOssewaarde schreef: ↑06 sep 2025 19:17 Ziet de computer wel de Garmin als harde schijf?
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
-
RobOssewaarde
- Forum-lid
Ik heb op de Garmin een harde reset uitgevoerd en het ook nog geprobeerd op mijn oude Windows 10 laptop maar hij schrijft de ritten niet meer nar Garmin Connect.
Dat heeft dus ook niet geholpen.
Volgens internet kun je de gereden ritten ook handmatig uploaden naar Garmin connect maar dat gaat ook niet want dan krijg ik een foutmelding.
Niemand de oplossing want het is wel jammer dat ik de ritten dan niet meer kan terugkijken.
Dat heeft dus ook niet geholpen.
Volgens internet kun je de gereden ritten ook handmatig uploaden naar Garmin connect maar dat gaat ook niet want dan krijg ik een foutmelding.
Niemand de oplossing want het is wel jammer dat ik de ritten dan niet meer kan terugkijken.
-
RobOssewaarde
- Forum-lid
Ja dat gaat altijd automatisch via Garmin Express. Als ik de Garmin aansluit dan gaat automatisch Garmin Express aan en synchroniseren.
Je schrijft zelf dat je de Garmin als harde schijf wel ziet op de computer, dan kan je het bestand in de map activiteiten toch benaderen en in een ander programma of in Garmin Connect importeren en je rit uitlezen.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
-
RobOssewaarde
- Forum-lid
Dat zou idd. moeten kunnen maar het gaat niet want dan geeft Garmin connect een foutmelding.
En in een ander programma zoals judise.nl ridewithgps komoot wat gebeurt er dan?RobOssewaarde schreef: ↑12 sep 2025 12:47Dat zou idd. moeten kunnen maar het gaat niet want dan geeft Garmin connect een foutmelding.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.