Is het standaard gegevensscherm 'Hoogte' niet wat je zoekt? Ik gebruik het zelf niet maar meen me te herinneren dat het wel lijkt op wat je beschrijft.walters schreef: ↑02 sep 2025 18:44 Heb al een hele tijd garmin edge (1000-1030 en nu 1050), maar ben nu op zoek naar een app (iq store) of instelling dat ik een route die ik gemaakt heb het hoogteprofiel kan zien, waar ik zit op de route. Tijdens het rijden kun je dan zien waar je zit op de route en hoe het hoogteprofiel verder is. Weet iemand een app op hoe je de garmin zo in kunt stellen dat je dit tijdens het fietsen kunt volgen. Bedankt.
Garmin Edge 1050
Nee, die heb/ken ik. Wat ik zoek is een overzicht van waar je zit op de route en waar je zit qua hoogtemeters. Laatste is natuurlijk een veld wat je in kunt voeren, maar de route krijg ik niet als soort grafiekje te zien, die je daarna wel in connect kunt zien. Ook als je een route wilt navigeren kunt je eerst het hoogteprofiel zien, dit lukt me dus niet tijdens het navigeren.
Ik kan wel het gegevensveld hoogte gebruiken, maar zie dan niet waar ik ergens op de route zit. Zie wel de hoogte, maar dat heb je ook in climbpro.br@m schreef: ↑02 sep 2025 19:09Is het standaard gegevensscherm 'Hoogte' niet wat je zoekt? Ik gebruik het zelf niet maar meen me te herinneren dat het wel lijkt op wat je beschrijft.walters schreef: ↑02 sep 2025 18:44 Heb al een hele tijd garmin edge (1000-1030 en nu 1050), maar ben nu op zoek naar een app (iq store) of instelling dat ik een route die ik gemaakt heb het hoogteprofiel kan zien, waar ik zit op de route. Tijdens het rijden kun je dan zien waar je zit op de route en hoe het hoogteprofiel verder is. Weet iemand een app op hoe je de garmin zo in kunt stellen dat je dit tijdens het fietsen kunt volgen. Bedankt.
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Je zoekt een soort "tour" etappe kaartje en dan een stipje waar je zit.
Die ken ik niet. Je ziet natuurlijk wel elke losse beklimming in climb pro staan, maar niet een totaal overzicht.
Die ken ik niet. Je ziet natuurlijk wel elke losse beklimming in climb pro staan, maar niet een totaal overzicht.
OK.
Wat je standaard kunt doen op de 1050 is een gegevensscherm maken met twee gegevensvelden. Dan kun je op het bovenste veld de kaart kiezen (Navigatie->Visuele gegevens->Kaart) en op het onderste veld het hoogteprofiel (Hoogte->Visuele gegevens->Hoogtegrafiek).
Leuk gevonden. Ga ik ook eens op een 1030 proberen.
Niet zijken maar reiden !
Dankjewel, ga het morgen proberen en laat het weten.
https://ibb.co/S7cNy4d2
Dit is hetgeen ik bedoel. Al jullie adviezen opgevolgd, maar niets werkt.
Ik zou helemaal blij zijn als in de onderste helft van het scherm de hele route zou staan en bovenaan het hoogteprofiel. Vervolgens op beide een bolletje waar je zit. Bij Climbpro krijg je wel het hoogteprofiel, maar zeer klein en ik heb bijna een leesbril nodig om te zien waar je zit.
Dus graag jullie advies, nogmaals. IQ store van garmin niets kunnen vinden.
Dit is hetgeen ik bedoel. Al jullie adviezen opgevolgd, maar niets werkt.
Ik zou helemaal blij zijn als in de onderste helft van het scherm de hele route zou staan en bovenaan het hoogteprofiel. Vervolgens op beide een bolletje waar je zit. Bij Climbpro krijg je wel het hoogteprofiel, maar zeer klein en ik heb bijna een leesbril nodig om te zien waar je zit.
Dus graag jullie advies, nogmaals. IQ store van garmin niets kunnen vinden.