Wielerseizoen 2025
-
Klein_Verzet
- Forum-lid
Uit onwetendheid iets interessanter vinden? Ik heb geen flauw idee. Wat ik weel weet dat sommige wielervolgers de naam Pogacar zonder relativering altijd overal op het hoogste voetstuk plaatsen, waardoor ze zeer opgewonden raken als een wielrenner hem ergens eens een keer van dat voetstuk stoot.
-
Patrick VB
- Forum-lid
De Lie is duidelijk terug op niveau. Mooie wedstrijd om bij te schrijven op het palmares.
Aankondiging was in "De Grote Plaat" podcast, herhaald door "In de Waaier".
Moest teveel laten om het benodigde te doen, waardoor de lol eraf was. Niet alleen de paar grote ronde renners leven als monniken, ook een groot deel van het peloton.
Niet zijken maar reiden !
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Kijk dit vind ik nu eens een geweldig antwoord en daarmee tegenwicht op al die futiele cijfers die puur eenzijdig, klimatologisch en historisch onbeduidend zijn.
Momentopnames zijn leuk voor… het moment! Maar ze vertellen niets over de historie.
Grootheden vergelijken zonder de juiste context in acht te nemen is volstrekt zinloos.
Adversity is the Catalyst of Change
-
Klein_Verzet
- Forum-lid
19 minuutjes 6,25w/kg volhouden is tegenwoordig net iets boven het gemiddelde voor wie bergop een beetje zijn best doet in het profpeloton.
[/quote]
Moest teveel laten om het benodigde te doen, waardoor de lol eraf was. Niet alleen de paar grote ronde renners leven als monniken, ook een groot deel van het peloton.
[/quote]
Podcast geluisterd en knap dat hij het zo durft uit te spreken en de stap durft te zetten. Kan haast niet anders dat er meer renners zijn die zijn gevoel herkennen.
Zoals een andere oud renner al eens zei, het autisme viert hoogtij in het huidige peloton. Gezellig is het niet maar hard gaan ze wel.
[/quote]
Podcast geluisterd en knap dat hij het zo durft uit te spreken en de stap durft te zetten. Kan haast niet anders dat er meer renners zijn die zijn gevoel herkennen.
Zoals een andere oud renner al eens zei, het autisme viert hoogtij in het huidige peloton. Gezellig is het niet maar hard gaan ze wel.
- CampaYolo
- Forum-lid
De gemiddelde wielertoerist of zelfs granfondo rijder onderschat nogal eens wat die mannen er allemaal voor moeten doen en laten.
Ide is inderdaad wel een kleurrijk persoon, daar mogen er van mij meer zijn in het peloton.
Ide is inderdaad wel een kleurrijk persoon, daar mogen er van mij meer zijn in het peloton.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.