Mathieu van der Poel
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Nou dat viel me ook op, beetje houterig. Zijn zadel leek ook vrij laag te staan (en nogsteeds geen dropper).
Het talent red hem vaak, maar in de details kan het wat beter. Op de weg is ie technisch een van de beste op de MTB is dat een ander niveau. De top is echt wel breedt, daarnaast zitten er meer types zo als hij bij die bijna sprints meerdere malen kunnen rijden.
Al vond ik het gisteren wel knap wat ie deed.
Aldridge trapte 540 watt NP in de short race, goed dat is maar iets meer dan 20 minuten, maar ik vind het vrij fors als je nagaat dat je in een afdaling niets doet
Volgens mij reed hij nu juist wel met een dropper, je zag hem duidelijk de beweging maken om zijn dropper in te drukken af en toe. Ik vond het reuze sterk wat hij liet zien, zover vanachter starten en toch zo naar voor rijden erg knap. Of het voldoende is om WK te worden is afwachten, veel zal afhangen van het koersverloop etc.
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Eens, ik schrijf het een beetje raar op. Ik bedoelde dat ie dus met "rust" periodes 540 trapt en de coast tijd eruit is
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
MM ik zal nog eens kijken, die fox dropper zie je vaak wel goed omdat ie goud is.peteri200 schreef: ↑01 sep 2025 12:02 Volgens mij reed hij nu juist wel met een dropper, je zag hem duidelijk de beweging maken om zijn dropper in te drukken af en toe. Ik vond het reuze sterk wat hij liet zien, zover vanachter starten en toch zo naar voor rijden erg knap. Of het voldoende is om WK te worden is afwachten, veel zal afhangen van het koersverloop etc.
Fysiek was sterk, en dat ie na een uurtje wat wegzakt mwaa daar schrik ik niet zo van na zo,n opening.
MTB moet ook wel een beetje meezitten een keer lek en het is klaar.
Het is iig vermakelijk dat ie meedoet.
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Ja en de MTB is net Atletiek, sommige gaan puur voor het WK. De ervaring leert dat er altijd 2 of 3 opstaan die echt op top niveau zijn.
Maar de wedstrijd van gisteren biedt in elke geval weer een leuke discussie een hoop voor de komende weken.
Maar de wedstrijd van gisteren biedt in elke geval weer een leuke discussie een hoop voor de komende weken.
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Je hebt gelijk, de DT dropper vermond als Canyon
https://www.vojomag.nl/bike-check-world ... -schurter/
- daniel1975
- Forum-lid HC
McLaughlin vs. Bolwasbeer2006 schreef: ↑01 sep 2025 14:42 Ja en de MTB is net Atletiek, sommige gaan puur voor het WK.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
scottpch64
- Forum-lid
Hartslag van mathieu lag op de klim bijna 20slagen lager dan die van Luca martin, hij is dus goed in vorm.
Nam weinig risico op de technische stukken waardoor ie telkens een gat dicht moest rijden.
Hij heeft nu nog bijna 2 weken om zijn technische vaardigheden aan te scherpen, ik zie 'm wel op het podium rijden...
Nam weinig risico op de technische stukken waardoor ie telkens een gat dicht moest rijden.
Hij heeft nu nog bijna 2 weken om zijn technische vaardigheden aan te scherpen, ik zie 'm wel op het podium rijden...