Ligt niet aan de fiets……
Forum Gravelrit 2025.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Kan ik bidons aangeven en een appel taart bakken voor degenen die de finish halen?
Wellicht een paella maken als afsluiting?
Meefietsen gaat me nog niet lukken dit jaar maar meedoen lijkt me erg prettig!
Adversity is the Catalyst of Change
We starten en finishen in fietscafé De Proloog in Amerongen (https://deproloog.cc). Ik kan een grote en een kleine ronde maken. De grote is al klaar. Dus gewoon meefietsen, Enzo.Dubbeldekker schreef: ↑20 jul 2025 18:06 Kan ik bidons aangeven en een appel taart bakken voor degenen die de finish halen?
hun fietsen.
Het is al bijna september, dus als je nog wilt gaan trainen, dan mag je niet te lang wachten. Deze gravelrit wordt 95km lang en wordt een mooie afwisseling tussen slecht wegdek (P-R), een witte straat (Strada Bianca), vette rivierklei en mul klapzand. Puzzelaars kunnen zich alvast op de kaart storten. Waarheen leidt de weg.
Vorig jaar waren er meer dan 50 downloaders van het GPX-bestand dat gepost is. Als die allemaal dit jaar aan de start komen, dan wordt het een dolle boel. Ieder forumlid is welkom. Het wordt geen groepsrit, je mag gewoon in je eigen tempo rijden.
Er komt ook een korte versie. Meer informatie over een paar dagen.
De details:
Zaterdag 20 september a.s. Inloop vanaf 9.30u en vertrek om 10.00u vanaf fietscafé De Proloog. Je kunt daar parkeren en ook een tas achterlaten. Na afloop eventueel ook douchen. Details op https://deproloog.cc.
Ik verzorg de track die ik zelf heb voorgereden. De rest doe je zelf. Consumpties voor eigen rekening. Entree kosteloos. Ervaringen onbetaalbaar en onuitwisbaar.
Vorig jaar waren er meer dan 50 downloaders van het GPX-bestand dat gepost is. Als die allemaal dit jaar aan de start komen, dan wordt het een dolle boel. Ieder forumlid is welkom. Het wordt geen groepsrit, je mag gewoon in je eigen tempo rijden.
Er komt ook een korte versie. Meer informatie over een paar dagen.
De details:
Zaterdag 20 september a.s. Inloop vanaf 9.30u en vertrek om 10.00u vanaf fietscafé De Proloog. Je kunt daar parkeren en ook een tas achterlaten. Na afloop eventueel ook douchen. Details op https://deproloog.cc.
Ik verzorg de track die ik zelf heb voorgereden. De rest doe je zelf. Consumpties voor eigen rekening. Entree kosteloos. Ervaringen onbetaalbaar en onuitwisbaar.
Laatst gewijzigd door BertL op 17 sep 2025 12:44, 1 keer totaal gewijzigd.
hun fietsen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik kan helaas niet
.
Veel plezier voor wie wel gaat, tis een aanrader!!
Veel plezier voor wie wel gaat, tis een aanrader!!
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
scottwilko
- Forum-lid HC
Voor mij hetzelfde recept als Daniël.
400km rijden voor een ritje : ik ga er nog even over nadenken. Ik kan iedereen de rit wel aanbevelen. Bert heeft er vast iets moois van gemaakt. Vorig jaar heb ik enorm genoten icm weekendje Molecaten.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless