En als er gevallen wordt zijn het altijd de kopmannen die tegen de grond liggen (als het het tuitje al herkent). Er zijn nog veel vacatures in het kleuteronderwijs, misschien te overwegen. Op die leeftijd zijn zijn flauwe grappen misschien nog plezant.Patrick VB schreef: ↑29 aug 2025 20:35 Vandaag in het groepje Vingegaard en co: Junior Lecerf (Soudal-QS).
Mooie prestatie van de winnaar van de Czech Tour.
Alleen, Renaat Schotte was zo druk bezig met het voorlezen van de Wikipedia dat deze jonge renner niet opgemerkt werd.
La Vuelta 2025
-
ottorongo2
- Forum-lid
Wat moet je op zo'n berg die naar het einde toe afvlakt? Hooguit Traen afschudden en het rood krijgen tegen wil en dank. Makkelijk om deze op Vingegaard af te schuiven, maar deze eerste week heeft vooral een heel slecht parcours dat niet uitnodigt tot koersen.Patrick VB schreef: ↑29 aug 2025 22:24 Onze Deense vriend ėn attractief koersen.... iemand zal het eens moeten uitleggen.
Beetje review van een rit vorig jaar in de Tour: kans op wegrijden met toekomstig podium, maar de benen stil houden. Waarom zet je de gele brigade op kop?
Zo'n ontsnapping als vandaag snap ik echt niet. Iedereen weet dat een UAE renner gaat winnen, dat Vine het meeste punten voor de bergtrui pakt en dat Pedersen de punten gaat pakken. Toch rijden er tig ploegen mee om dit te bewerkstelligen. Wat is daar het belang van?
Uiteindelijk zie je dat Soler nog weg mag rijden bij de favorieten. Dat had ook iemand van die andere ploegen kunnen zijn. Nu hebben ze zelf die kans het raam uit geflikkerd door voor UAE en Pedersen te knechten.
Ook opvallend dat UAE nu de tactiek toepast waar ze zoveel kritiek op hadden toen Visma het in de Tour deed.
Visma is wel erg mat. Eerst honderd keer Vine terughalen om hem vervolgens toch te laten gaan. Daar zaten ze echt te slapen volgens mij.
Verder zetten ze Campenaarts op kop, maar die rijdt ook geen meter dicht. Dat lijkt mij ook verspilde moeite.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
En zo sukkelt de eerste week voort zonder echt leuke koers.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Wij hebben onze Turkse vriendin uit Istanbul en mijn Nederlands ex-studiegenoot op bezoek. Ik heb dus nog geen pixel van de Vuelta gezien.
Wel gevolgd op het liveblog maar ik ben blij dat ik nog niet aan mijn koersverslaving heb hoeven toegeven.
Vandaag sprinten dus daar mis ik ook niet veel.
Wel gevolgd op het liveblog maar ik ben blij dat ik nog niet aan mijn koersverslaving heb hoeven toegeven.
Vandaag sprinten dus daar mis ik ook niet veel.
Adversity is the Catalyst of Change
-
Klein_Verzet
- Forum-lid
Gisteren zat er bij ons een Mongoolse vriendin aan de thee, die Ayuso bewonderde.
O ja, ik moet nog wel benadrukken dat het om matcha-thee gaat.
O ja, ik moet nog wel benadrukken dat het om matcha-thee gaat.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als matcha thee en de nationaliteit meer boeiend zijn dan de koers zegt dat genoeg 
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
Klein_Verzet
- Forum-lid
Hij hield anders de deur heel netjes open voor Philipsen. Sportief ! Zo hoort het.
Gewoon (hij is zonder Pogi erbij torenhoog de topfavoriet) omdat koersen leuk is, aanvallen leuk is, omdat je wil laten zien dat je na Pogi dé man bent. Wat ben je met een Vueltazege, terwijl Pogi niet aan de start staat en rijdt alsof hij er wel is?Ernie C. schreef: ↑30 aug 2025 09:07
............
Wat moet je op zo'n berg die naar het einde toe afvlakt? Hooguit Traen afschudden en het rood krijgen tegen wil en dank. Makkelijk om deze op Vingegaard af te schuiven, maar deze eerste week heeft vooral een heel slecht parcours dat niet uitnodigt tot koersen.
............
Terecht gedeclasseerd. Zo hoort het.Klein_Verzet schreef: ↑30 aug 2025 17:48 Hij hield anders de deur heel netjes open voor Philipsen. Sportief ! Zo hoort het.
Pogi was zelfs te moe om te starten. Dat is nog saaier om te volgen.lugosi schreef: ↑30 aug 2025 19:29Gewoon (hij is zonder Pogi erbij torenhoog de topfavoriet) omdat koersen leuk is, aanvallen leuk is, omdat je wil laten zien dat je na Pogi dé man bent. Wat ben je met een Vueltazege, terwijl Pogi niet aan de start staat en rijdt alsof hij er wel is?Ernie C. schreef: ↑30 aug 2025 09:07
............
Wat moet je op zo'n berg die naar het einde toe afvlakt? Hooguit Traen afschudden en het rood krijgen tegen wil en dank. Makkelijk om deze op Vingegaard af te schuiven, maar deze eerste week heeft vooral een heel slecht parcours dat niet uitnodigt tot koersen.
............
Die aanval van Almeida zette weinig zoden aan de dijk. Dat was echt geen berg om het verschil te maken en strijden om de etappezege is dan nog leuk, maar voor een schamele top 10 notering? Ik waag te betwijfelen of Pogacar er energie in gestoken zou hebben.
Campagnolo Ultra Dork
-
Klein_Verzet
- Forum-lid
Ik weet niet of het als compliment op te vatten is als toevalligerwijs een mening overeenkomt met die van een jury onder auspiciën van de UCI. Sowieso is "van een lijn afwijken" van een geheel andere orde dan "de deur dicht doen."lugosi schreef: ↑30 aug 2025 20:21Terecht gedeclasseerd. Zo hoort het.Klein_Verzet schreef: ↑30 aug 2025 17:48 Hij hield anders de deur heel netjes open voor Philipsen. Sportief ! Zo hoort het.