Inderdaad! Toffe gast en ook een mooie reactie van Mathieu.Lcsmet schreef: ↑25 aug 2025 19:58 Arnaud De Lie is een heel sympathieke gast die ik deze overwinning helemaal gun.
Ik meen te weten dat hij heel diep heeft gezeten en hopelijk is hij nu gewoon terug zijn eigen vrolijke zelve zowel op als naast de fiets.
Van de Poel toonde zich alleszins een heel mooie 2e.
Wielerseizoen 2025
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Adversity is the Catalyst of Change
-
scottpch64
- Forum-lid
Ik denk dat Arnaud de Lie bij de verkeerde ploeg zit, er zit zoveel potentie in die gast maar op de een of andere manier komt dat er maar mondjesmaat uit...
(Sowieso lijkt mij de Lotto ploeg de laatste 20! jaar kwa begeleiding/opleiding een drama...)
(Sowieso lijkt mij de Lotto ploeg de laatste 20! jaar kwa begeleiding/opleiding een drama...)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ibarguren is nog geen 20 jr weg 
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Chris Froome is tijdens training aangereden door een auto. Hij is met een helicopter naar het ziekenhuis gebracht en komt door seizoen waarschijnlijk niet meer in actie.
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Dat zou inderdaad wel eens einde carrière kunnen zijn.
Hij heeft op geen enkel moment ook z'n monsterloon bij z'n huidige ploeg kunnen verantwoorden.
Hij heeft op geen enkel moment ook z'n monsterloon bij z'n huidige ploeg kunnen verantwoorden.
Als wij nu allemaal onze eigen dialecten gaan schrijven wordt het hier één en al een "Babylonische spraakverwarring", dus schrijf gewoon "einde oefening" dat begrijpt zelfs een 'gewone' Belg.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Haha, ik moest hem ook 2 keer lezen
. Maar het contract met Froome gaat toch waarachtig de boeken (
) in als de slechtste deal ooit in de wielersport. Nul overwinningen, alleen een derde plaats op de Alp in de Tour van 22.
Ik pak ze wel weer in de afdaling 
En daarnaast eigenlijk ook nauwelijks media-aandacht, geen functie als patron in het peloton of de eerste van de ploeg die geïnterviewd wordt ofzo. Gewoon een knecht die het vertikt te knechten, meer niet.
Campagnolo Ultra Dork