Op de terugweg......(ouder worden)
It was on Strava, and it is on-“line”…
14e met een redelijke tijd op een 8km wedstrijd. Mag ik trots zijn ? ( vrij naar M. Smeets )… ja dan mag ik ( toen ik 51 was, als geen loper was ik tevreden.
14e met een redelijke tijd op een 8km wedstrijd. Mag ik trots zijn ? ( vrij naar M. Smeets )… ja dan mag ik ( toen ik 51 was, als geen loper was ik tevreden.
Laatst gewijzigd door rene op 23 aug 2025 09:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless 
'T is het fietscafé. We zouden het eigenlijk moeten hebben over hoeveel bier we nog kunnen verdragen (dat is bij mij een stuk verder achteruit gegaan dan mijn loop- en fietsprestaties)thja14 schreef: ↑22 aug 2025 16:46 Waag met niet meer aan hardlopen, ivm fietsconditie loop ik iedere keer als ik weer eens uitgedaagd wordt veel te hard met heel veel spierpijn of blessures als resultaat. Laatste poging was nu 6 jaar geleden ( ben nu 57) liep ik een 3 km cross (bosloop) nog binnen 12 minuten.
Vroege je weet wel toen........ moest je in dienst de 5 km binnen 23:15 lopen voor het MLV dus zo spannend is 4:30 per km voor een topatleet als van Aert nu ook weer niet. Ik liep toen (wedstrijdwielrenner toen ik in dienst ging ) 18 minuut zoveel op die 5 km. Uiteraard 4 dagen spierpijn vanwege de ander belasting. En dat is nu op hogere leeftijd het probleem, de conditie is er nog, maar de impact van het hardlopen kan ik niet meer aan. En uiteraard niet iedereen kan 35 gemiddeld fietsen en niet iedereen kan onder de 4 min per km lopen.
En nu ga ik het op een fietsforum niet meer over hardlopen hebben.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat is inderdaad veel te duur 
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
Patrick VB
- Forum-lid
Ik hou het bij een Orval. 
- daniel1975
- Forum-lid HC
La Trappe Quadrupel mag er ook bij wat mij betreft.
Na een paar glaasjes hoef je je dan in elk geval niet meer druk te maken over een Coopertest.
Na een paar glaasjes hoef je je dan in elk geval niet meer druk te maken over een Coopertest.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
ottorongo2
- Forum-lid
Ik mis hier de 'gouden carolus', naar het schijnt met veel liefde gebrouwen (zegt de brouwer) en voor mij , bij de kennismaking, een ware verrassing, schol!
Tripel Karmeliet graag.
Als ik voor de rest van m'n leven nog één bier zou mogen drinken. Karmeliet.
Maar verder alle stevige bieren, liefst Tripels: Westmalle, Karmeliet, Zeevonk (aanrader!), St.Bernardus, Tripel Plukker (nog een aanrader), enz
Als ik voor de rest van m'n leven nog één bier zou mogen drinken. Karmeliet.
Maar verder alle stevige bieren, liefst Tripels: Westmalle, Karmeliet, Zeevonk (aanrader!), St.Bernardus, Tripel Plukker (nog een aanrader), enz