Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Ik volg wel qua zichtbaarheid. Zo moet je echt je ogen helemaal van de weg halen om op de gps te kijken. . Als hij wat verder vooruit zit, een stuk minder.
En ik vind het persoonlijk ook wel mooier.
En om het helemaal goed te maken, een mount met belletje.
En ik vind het persoonlijk ook wel mooier.
En om het helemaal goed te maken, een mount met belletje.
Dat is toch helemaal van de pot gerukt "met een belletje" nog wel.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
-
scottwilko
- Forum-lid HC
Voor sommigen zal dat ook de juiste keuze zijn. Net wat voor uitstraling je wilt.Jans schreef: ↑21 aug 2025 15:14Als het er al ouderwets uit zou zien, daarom zou ik het juist laten zitten. Wat een onzin.scottwilko schreef: ↑21 aug 2025 13:54 Niet alleen een betere zichtbaarheid van het scherm, maar een een beter uiterlijk van het geheel. Wat ziet dit er ouderwets uit zo
-
Bianchi105
- Forum-lid
Met een out front mount zit je GPs net zo "save en secure" hoor. Je haalt je ogen inderdaad altijd van de weg maar het scheelt wel aanzienlijk of de GPS bovenop je stuurpen zit of voor je stuur uit zit.
Ouderwets….scottwilko schreef: ↑21 aug 2025 13:54 Niet alleen een betere zichtbaarheid van het scherm, maar een een beter uiterlijk van het geheel. Wat ziet dit er ouderwets uit zo
Dan kunnen we beter allemaal een elektrische racefiets kopen, want al die niet elektrische racefietsen zijn maar ouderwets!
Groeten Dennis!
Focus Variado 1.0 (2011)
Focus Variado 1.0 (2011)
In de Roam 3 zit een ingebouwde fietsbel, twee keer op je scherm tikken en hij belt. Werkt alleen niet als je in het navigatie scherm zit, dan moet je eerst naar het info scherm!
Omdat hij in de Roam 3 zit ingebouwd heb ik mijn fietsbel er afgehaald, en ga van het weekend testen hoe het bevalt als de Roam op de mount zit.
Groeten Dennis!
Focus Variado 1.0 (2011)
Focus Variado 1.0 (2011)
Da's ook waar. Die functie (én het touchscreen) zou ik ook wel willen op de V2.
En ivm ogen van de weg halen is het behoorlijk duidelijk dat je bij ene out front korter je blik afwendt van de weg. Daarom zitten schermen in auto's ook (gelukkig) quasi nooit meer in de middenconsole maar erboven op het dashboard.
Maar we gaan echt geen discussie hierover beginnen.
En ivm ogen van de weg halen is het behoorlijk duidelijk dat je bij ene out front korter je blik afwendt van de weg. Daarom zitten schermen in auto's ook (gelukkig) quasi nooit meer in de middenconsole maar erboven op het dashboard.
Maar we gaan echt geen discussie hierover beginnen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Op de Garmin 1050 ook. Ik heb die bel-functie gekoppeld aan het knopje bovenop de Shimano shifter, maar er zit helaas wel forse vertraging op.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Zulke luxe shifters heb ik niet, maar lijkt me wel handig! Als ik het navigatie scherm aan heb en ik zie mensen voor me dan moet ik eerst switchen naar het andere scherm en twee keer tikken op het scherm. Dus dat is ook een vorm van vertraging en irritant. Dus wellicht dat het ouderwetse belletje weer een keer terug gaat op de fiets.daniel1975 schreef: ↑21 aug 2025 21:25Op de Garmin 1050 ook. Ik heb die bel-functie gekoppeld aan het knopje bovenop de Shimano shifter, maar er zit helaas wel forse vertraging op.
Groeten Dennis!
Focus Variado 1.0 (2011)
Focus Variado 1.0 (2011)