Wahoo ELEMNT Roam
*edit, ik vond dit en ineens opgelost!
In mijn geval is het opgelost door de (ios) app eerst opnieuw te synchroniseren met de Wahoo-cloud.
Dit doe je door de routes-tab te openen en het scherm naar beneden te swipen.
Daarna de elemnt Bolt opnieuw synchroniseren.
In mijn geval is het opgelost door de (ios) app eerst opnieuw te synchroniseren met de Wahoo-cloud.
Dit doe je door de routes-tab te openen en het scherm naar beneden te swipen.
Daarna de elemnt Bolt opnieuw synchroniseren.
Vandaag problemen met de Wahoo Roam (gebeurd zelden). nog nooit zoiets gehad. De route die er in stond bevroor telkens,
het scherm liep vast en de "plattegrond" op het scherm bleef staan.
Uitzetten en weer aanzetten, deed het weer voor even en dan weer precies hetzelfde.
Dat tig keer. ook het gemiddelde bleef op een gegeven moment op 0 staan. En ik had ook een activiteit binnen.
Heel raar en vooral lastig om te navigeren in een "onbekende" omgeving.
Mijn maat had gelezen dat er meer issues waren met de Wahoo GPS ontvangst vandaag.
Hier nog meer mensen last van gehad?
Uitzetten en weer aanzetten, deed het weer voor even en dan weer precies hetzelfde.
Dat tig keer. ook het gemiddelde bleef op een gegeven moment op 0 staan. En ik had ook een activiteit binnen.
Mijn maat had gelezen dat er meer issues waren met de Wahoo GPS ontvangst vandaag.
Bikers are not alone
Ik heb vandaag geen probleem gehad, maar ik las online wel dat er veel problemen waren.
Toestellen die plots dachten het 2016 was, snelheden die op hol sloegen,...
Probleempje ergens bij Wahoo lijkt me
Toestellen die plots dachten het 2016 was, snelheden die op hol sloegen,...
Probleempje ergens bij Wahoo lijkt me
Ja, had ik ook ineens 2016 haha.
Waar las je dat online?
Bikers are not alone
ik had het op mijn Bolt uit 2020, precies dezelfde symptomen.ArVee schreef: ↑17 aug 2025 21:52 Vandaag problemen met de Wahoo Roam (gebeurd zelden). nog nooit zoiets gehad. De route die er in stond bevroor telkens,
-
Bianchi105
- Forum-lid
Vanochtend ook problemen met de Roam.
Snelheid bleef delen van de rit op 0 km/u staan, tijd liep wel door maar gereden afstand dus niet. Bij het opslaan van de route bleek ik opeens in januari 2006 te leven...
Snelheid bleef delen van de rit op 0 km/u staan, tijd liep wel door maar gereden afstand dus niet. Bij het opslaan van de route bleek ik opeens in januari 2006 te leven...
-
rene-canyon
- Forum-lid
Verdraaid dat had ik ook gisteren met de Roam V1.
Eerst al een gps welke in de war is. Daarna de klok welke niet klopte. Bovendien was de gehele rit niet meer op strava terug te vinden of de Wahoo app. Dacht dat de gps sensor stuk was, dus een factory reset gedaan. Maar het is dus een software fout.
Eerst al een gps welke in de war is. Daarna de klok welke niet klopte. Bovendien was de gehele rit niet meer op strava terug te vinden of de Wahoo app. Dacht dat de gps sensor stuk was, dus een factory reset gedaan. Maar het is dus een software fout.
Bikers are not alone