Zelf met mijn jongste dochter op pad geweest. Ze wil al een tijdje kijken of een racefiets iets voor haar is. Omdat ze maar 162 is zijn alle fietsen hier in huis echt veel te groot want wij zijn 1.80 (afgerond

)
Met een beperkt budget, ze koopt 'm zelf, dus aan het zoeken geslagen. Maar wat een rommel wordt er aangeboden zeg en wat een idiote prijzen vraagt men daar in het algemeen voor. minstens 15 jaar oude fietsen met behoorlijke gebruikssporen voor 400-500 euro en meer. Dat vond ik dus echt wel zonde van haar geld. Een paar keer zag ik wat recenters maar dan was dat ook direct weg. En nou had ik nog wel een Dura ace 7800 groep in de schuur liggen om een fiets aan te passen, maar dan verwachte ik toch een wat andere basis. De kleine maat maakte het overigens extra lastig. Maar het is toch gelukt. Een vrijwel (en ja echt) niet gebruikte Sensa Umbria met Sora voor 3 briefjes van 100.
Sora het is geen topgroep, maar dat heeft ze ook (nog) niet nodig. Het is allemaal recreatief en ik moet zeggen.. het werkt eigenlijk allemaal wel prima. En dat is waar het om gaat. Lekker kleurtje zit op de fiets, saai zwart kan altijd nog en 0,0 gebruikssporen. Ze is er blij mee!