Vrouwenwielrennen
-
uninvitedguest
- Forum-lid
Vollering ziek, doet niet mee aan Ronde van Romandië.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
-
ottorongo2
- Forum-lid
Het één gezegd zoals het ander, het zit toch echt niet mee bij Vollering,wat nu weer; staat ze te dik (vet)? 
Precies. Allemaal terug naar de keuken. Kinderen baren en mond houden. Stemrecht afnemen. Malle fratsen.ottorongo2 schreef: ↑13 aug 2025 18:12 Het één gezegd zoals het ander, het zit toch echt niet mee bij Vollering,wat nu weer; staat ze te dik (vet)?![]()
hun fietsen.
Wat heeft ze dan?
Is dit een meevaller of tegenvaller in de voorbereiding op haar WK, waar ze echt wel de topfavoriet is en alleen maar kan verliezen. Wie kan haar daar kloppen?
-
Patrick VB
- Forum-lid
PFP
- daniel1975
- Forum-lid HC
Of bewuste keuze om optimaal naar WK te kunnen.
WK dames heb je heel vaak verrassende uitschieters overigens.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Na Vollering valt nu ook Reusser PFP aan.
“We hoopten stiekem dat ze niet zou winnen” verklaart Reusser, sportief als ze is.
“Wat betekent dit voor het lichaam? In hoeverre is het een optimalisatie om te presteren en wanneer begint het ziekelijke?” , vraagt ze zich openlijk af. Een antwoord hierop geeft ze niet. Het blijft bij de suggestie PFP haar aanpak negatief te kaderen.
Wanneer het ziekelijk wordt dat weet ik niet, maar als je huilend in de berm moet gaan zitten omdat het niet meer gaat heb je waarschijnlijk een probleem. Je weet wel, van die balk en die splinter.
“Ferrand-Prévot heeft met haar aanpak voor een nieuwe standaard gezorgd. Als rensters hiermee zo succesvol zijn, zet dat ons allemaal onder druk.”
Een mentale kwestie dus.
Reusser zet zich al jaren in om een ondergrens voor lichaamsvet te bekomen in de wielersport. Ze schreef zelfs al eens een brief naar de UCI, maar die vindt een ondergrens voor lichaamsvet onnodig.
https://www.hln.be/tour-de-france/we-ho ... ~a4885257/
(ik weet niet of dit artikel gebaseerd is op (enkel) een interview of ook op uitlatingen in (reguliere) social media, (uitgezonderd fora), op voorhand excuses moest dit niet het geval zijn.
)
“We hoopten stiekem dat ze niet zou winnen” verklaart Reusser, sportief als ze is.
“Wat betekent dit voor het lichaam? In hoeverre is het een optimalisatie om te presteren en wanneer begint het ziekelijke?” , vraagt ze zich openlijk af. Een antwoord hierop geeft ze niet. Het blijft bij de suggestie PFP haar aanpak negatief te kaderen.
Wanneer het ziekelijk wordt dat weet ik niet, maar als je huilend in de berm moet gaan zitten omdat het niet meer gaat heb je waarschijnlijk een probleem. Je weet wel, van die balk en die splinter.
“Ferrand-Prévot heeft met haar aanpak voor een nieuwe standaard gezorgd. Als rensters hiermee zo succesvol zijn, zet dat ons allemaal onder druk.”
Een mentale kwestie dus.
Reusser zet zich al jaren in om een ondergrens voor lichaamsvet te bekomen in de wielersport. Ze schreef zelfs al eens een brief naar de UCI, maar die vindt een ondergrens voor lichaamsvet onnodig.
https://www.hln.be/tour-de-france/we-ho ... ~a4885257/
(ik weet niet of dit artikel gebaseerd is op (enkel) een interview of ook op uitlatingen in (reguliere) social media, (uitgezonderd fora), op voorhand excuses moest dit niet het geval zijn.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik had het artikeltje ook ergens gelezen. Wist niet hoe letterlijk die quotes waren.
ALS het zo gezegd is kunnen ze wel een clubje van slechte verliezers oprichten met een eigen competitie….
ALS het zo gezegd is kunnen ze wel een clubje van slechte verliezers oprichten met een eigen competitie….
- daniel1975
- Forum-lid HC