1.5km voorbij de start aangezet?Orlok schreef: ↑25 jul 2025 10:00Twee uur en 2 minutenKlein_Verzet schreef: ↑24 jul 2025 11:52 Sorry, ik vond het misschien gewoon jammer dat mevrouw Knetemann helemaal geen spreektijd kreeg. Ze heeft een hele duidelijke stem, en zelf ook gefietst, maar dat wist je waarschijnlijk al. De Ventoux had ze nog nooit gedaan, maar dat is rechtgezet. Weet iemand haar tijd? O ja, en nog bedankt voor de adviezen.
https://www.strava.com/activities/15185835711
Praatprogramma’s rond de Tour
Niet zijken maar reiden !
En ondanks dat toch ruim 2 km extra (je ziet ook op verschillende plekken dat er wat heen en weer gereden is)... dus ja die tijd zegt ook niks.pino schreef: ↑25 jul 2025 10:041.5km voorbij de start aangezet?Orlok schreef: ↑25 jul 2025 10:00Twee uur en 2 minutenKlein_Verzet schreef: ↑24 jul 2025 11:52 Sorry, ik vond het misschien gewoon jammer dat mevrouw Knetemann helemaal geen spreektijd kreeg. Ze heeft een hele duidelijke stem, en zelf ook gefietst, maar dat wist je waarschijnlijk al. De Ventoux had ze nog nooit gedaan, maar dat is rechtgezet. Weet iemand haar tijd? O ja, en nog bedankt voor de adviezen.
https://www.strava.com/activities/15185835711
-
Klein_Verzet
- Forum-lid
Laat ik het zo zeggen, een snelle rentree in het vrouwen-profpeloton zit er met zo'n tijd niet in, en doet eerder denken aan de lijdensweg van Van Wagendorp.
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Maar vannacht droomde hij dat hij een vlinder was. En vandaag vroeg hij zich af of hij misschien een vlinder was die droomde dat het een mens was. Of een voetballer die droomt dat hij wielrenner is…Klein_Verzet schreef: ↑21 jul 2025 13:23 Ja, maar de TAO die Gijs op zak had leert dat de weg de weg is, en dat tegenwind bewijst dat je gelukkig geen voetballer bent (geworden).
Adversity is the Catalyst of Change
-
Klein_Verzet
- Forum-lid
Zit er een week vertraging op de lijn? Ondertussen zaten er drie pratende vrouwen bij Dione aan tafel, waar ik razendsnel doorheen ben gespoeld. Het leek wel een saaie sprint-etappe (pleonasme, ik weet 't) die ik met hetzelfde recept aanpak: doorspoelen (64X) tot de valpartij, schade opnemen, en versneld tot de laatste 5km. Ook weer gezien. Op naar de bergen. Hup Demi.
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Ga je dat shirtje ook echt dragen als je wint 
Adversity is the Catalyst of Change