Commentaar op commentaar
Gisteren in de auto een stukje radio 1 geprobeerd, maar snel afgehaakt. De stukjes koers waren prima, maar dan komt er gelijk weer zo`n zaadband kutmuziek maken (Nilson oid?, echt heel naar) Dus uiteindelijk maar de livestream op de telefoon via bluetooth met de autospeakers verbonden. Kon mijn vriendin kijken en ik meeluisteren, dat werkte beter.
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Welke “gozer”?
Adversity is the Catalyst of Change
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
En dan heb je ook nog die schreeuwende commercials en keiharde taal en formulering.el_loco schreef: ↑20 jul 2025 09:09 Gisteren in de auto een stukje radio 1 geprobeerd, maar snel afgehaakt. De stukjes koers waren prima, maar dan komt er gelijk weer zo`n zaadband kutmuziek maken (Nilson oid?, echt heel naar) Dus uiteindelijk maar de livestream op de telefoon via bluetooth met de autospeakers verbonden. Kon mijn vriendin kijken en ik meeluisteren, dat werkte beter.
Ik trek dat ook niet meer.
Vroeger echt hele grote fan van radio tour. Zelfs nog met de klassieke wereldontvanger op exotische stranden in zuid europa de juiste hoek proberen te vinden om de laatste tourflits op te vangen.
En als je geen ontvangst had in de bergen snel een dubieus cafeetje in vluchten in een of ander Spaans bergdorp, in de hoop dat daar een tv aanstond. Heerlijke tijden hoor.
Maar de huidige schreeuwerigheid kan ik helaas niet meer horen.
Tegenwoordig radio tour van de vrt.
-
ottorongo2
- Forum-lid
En Renaat heeft het hem weer geflikt; 'Je ziet aan de uitdrukking in zijn ogen (Pogi) dat hij het moeilijk heeft gehad'
Ware het niet dat die een zonnebril droeg.en dan heb ik er nog maar eentje uitgepikt.
Ware het niet dat die een zonnebril droeg.en dan heb ik er nog maar eentje uitgepikt.
- CampaYolo
- Forum-lid
Clement had het vandaag meerdere malen over een eventuele "kamikaze aanval" van Vingegaard.
Wat moet ik mij daarbij voorstellen?
Dat hij in een afdaling op dusdanige manier tegen Pogacar knalt dat ze samen een ravijn in donderen?
Wat moet ik mij daarbij voorstellen?
Dat hij in een afdaling op dusdanige manier tegen Pogacar knalt dat ze samen een ravijn in donderen?
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
-
Dubbeldekker
- Forum-lid