Tour de France 2025
- daniel1975
- Forum-lid HC
Twee renners die de absolute sprintbenen niet meer hebben. Kon beide kanten op.
Mooie overwinning vandaag!
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
De enige terechte winnaar zou Campenaerts geweest zijn. Ik hou niet van dat linkeballen zoals Wellens deed.
Trouwens wie trok er hier de selectie van Campenaerts voor de tour in twijfel? Die rijdt een beretour!
En waar blijft de Wout van een paar jaar terug? Kan die al geen klimmetje van een paar kms meer verteren?
Trouwens wie trok er hier de selectie van Campenaerts voor de tour in twijfel? Die rijdt een beretour!
En waar blijft de Wout van een paar jaar terug? Kan die al geen klimmetje van een paar kms meer verteren?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

Dan had hij ervoor moeten gaan Wellens is gewoon de terechte winnaar.fiedoo schreef: ↑20 jul 2025 18:04 De enige terechte winnaar zou Campenaerts geweest zijn. Ik hou niet van dat linkeballen zoals Wellens deed.
Victor was toch geselecteerd omdat hij dezelfde framemaat/zadelhoogte als Jonas heeft. Waarom rijdt hij dan 7min voor Vingeaard uit?fiedoo schreef: ↑20 jul 2025 18:04 De enige terechte winnaar zou Campenaerts geweest zijn. Ik hou niet van dat linkeballen zoals Wellens deed.
Ik snap je redenering maar van Aert was vorige week nog tweede in een massasprint.daniel1975 schreef: ↑20 jul 2025 17:15 Twee renners die de absolute sprintbenen niet meer hebben. Kon beide kanten op.
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Van Aert gaat in de Alpen nog wel zijn taken vervullen. En hij heeft ook nog een etappe op het programma, welke dat wordt is nog afwachten maar ik denk oprecht dat hij de derde week nog iets laat zien.
Voksnor rijdt een geweldige tour tot nu toe, complimenten hoor! Maar ik zie nog niet een duidelijke strategie in zijn tactiek.
Voksnor rijdt een geweldige tour tot nu toe, complimenten hoor! Maar ik zie nog niet een duidelijke strategie in zijn tactiek.
Adversity is the Catalyst of Change
Ergens normaal toch. Ik eindig voor Van Aert die altijd tweede eindigt, dus win ik!
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.