En hoeveel voordeel heb je er nu van? Bij een vlakke tijdrit zal je er bij 60km/h best een aërodynamisch voordeel bij hebben. Maar bij een klimtijdrit waar je met 20 omhoog kruipt....
In mijn optiek rij je dan straal voor l*l.
Fiets Magazine nr. 11-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
En hoeveel voordeel heb je er nu van? Bij een vlakke tijdrit zal je er bij 60km/h best een aërodynamisch voordeel bij hebben. Maar bij een klimtijdrit waar je met 20 omhoog kruipt....
Tja, dat hij niet meekan met Pogi en Vinge is niet zo bijzonder.daniel1975 schreef: ↑18 jul 2025 20:35 ...........
Maarreh, whatsup met Remco? Die gaat nog vsn het podium vallen zo.
Ik vrees dat hij morgen wel eens een kwartier aan de broek kan krijgen. Ik zie hem nog uit de Tour stappen zelfs.Dubbeldekker schreef: ↑18 jul 2025 21:19 Remco strijdt in de marge voor plaats 2 of 3.
Geen probleem hoor, net zo spannend -zo niet spannender- dan de strijd voor geel.
En vandaag was zijn primeur voor een klimtijdrit. Het menneke rijdt niet voor niets in de witte trui rond hoor. Hij moet nog veel leren.
Ik vrees eerder dat ie voor 4-5 rijdt. Ik ben geen fan, maar iemand met zijn capaciteiten gun je een betere tour. Denk ook de nasleep van die val.Dubbeldekker schreef: ↑18 jul 2025 21:19 Remco strijdt in de marge voor plaats 2 of 3.
Geen probleem hoor, net zo spannend -zo niet spannender- dan de strijd voor geel.
En vandaag was zijn primeur voor een klimtijdrit. Het menneke rijdt niet voor niets in de witte trui rond hoor. Hij moet nog veel leren.
Het is helemaal niet zeker dat Remco naar Red-Bull gaat. Ralph Denk heeft gezegd dat er eerst een oplossing moet zijn voor het contract tot 2026 bij QS. Verder is er het probleem van de fietsenmerken. Remco wil ook twee renners én Lodewyck en een verzorger mee.