U zit in de verkeerde topic,….
Tour de France 2025
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Wat een ongelofelijke versnelling van Pogačar zeg, echt een raket.
Adversity is the Catalyst of Change
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Ja maar ook de verbazing dat Vingegaard in zijn wiel zit.
Paar dagen geleden zat hij ook vrij snel op t wiel van Pogi. Zn intervaltraininkjes hebben baat gehad. Althans voor nu.
In mijn ogen is van der Poel wel klaar deze tour.
Hij oogt nu al vermoeid en dat zal niet beter worden de komende tijd.
Hij heeft niets meer te verliezen dus wat mij betreft mag hij afstappen en zich gaan concentreren op het mountainbiken.
Maar daar zullen de sponsors wel anders over denken.
Hij heeft niets meer te verliezen dus wat mij betreft mag hij afstappen en zich gaan concentreren op het mountainbiken.
Maar daar zullen de sponsors wel anders over denken.
2 weken meebollen en af en toe n blokje. En is laatste etappe dan niks voor MvdP?Theo V schreef: ↑11 jul 2025 20:40 In mijn ogen is van der Poel wel klaar deze tour.
Maar daar zullen de sponsors wel anders over denken.![]()
Ben het wel met je eens,Theo V schreef: ↑11 jul 2025 20:40 In mijn ogen is van der Poel wel klaar deze tour.
Maar daar zullen de sponsors wel anders over denken.![]()
Hoewel de groene trui nog zou kunnen, maar of je daar nu zo nodig mee moet bemoeien met alle gevaren van de sprint ….
vd Poel moet een keuze maken. Of Groen OF de laatste etappe. Beide gaat - na wat hij al gedaan heeft - lastig worden.
Ik neem diep mijn hoed af hoe deze gast zich toetakelt maar er zijn grenzen.
Ik neem diep mijn hoed af hoe deze gast zich toetakelt maar er zijn grenzen.