Tour de France 2025
Armchair-quarterback comment: Vinegaard verteert de intense (aanvals-)inspanningen minder goed dan Pogacar. (mag niet meer thuis komen).
Fraaie tijdrit van Evenepoel en verrassende Vauquelin.
Fraaie tijdrit van Evenepoel en verrassende Vauquelin.
Niet zijken maar reiden !
Visma kan z’n wonder gaan likken, hebben vandaag toch wel een behoorlijke knauw gekregen….Dubbeldekker schreef: ↑09 jul 2025 17:31 ‘Rob a bank’ is ook weer prominent in beeld op de shirts van Visma
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Denk het niet MAO. Deze was echt wel ingecalculeerd denk ik.
Al had ik niet verwacht dat het gat zó groot zou zijn.
Adversity is the Catalyst of Change
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Even voor de statistieken: 5 etappes waarvan er drie gewonnen zijn door een Belg. Wat een weelde!
En vier van de vijf etappewinnaars zijn geboren in België. Zonder Pogi zelfs een 100% scoreDubbeldekker schreef: ↑09 jul 2025 17:55 Even voor de statistieken: 5 etappes waarvan er drie gewonnen zijn door een Belg. Wat een weelde!
Waar is de tijd dat Vinge de rest nog op een hoopje reed in een tijdrit 'door de bochten grondig te verkennen'.....
Mooi toch dat Rabobank als Nederlands bedrijf een Nederlandse wielerploeg steunt.Dubbeldekker schreef: ↑09 jul 2025 17:31 ‘Rob a bank’ is ook weer prominent in beeld op de shirts van Visma
Ze steunen de sport en lokale sportclubs sowieso enorm in Nederland.
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Zeker mooi dat een (van oorsprong boeren leenbank) dit doet ja.bakboord1 schreef: ↑09 jul 2025 18:57Mooi toch dat Rabobank als Nederlands bedrijf een Nederlandse wielerploeg steunt.Dubbeldekker schreef: ↑09 jul 2025 17:31 ‘Rob a bank’ is ook weer prominent in beeld op de shirts van Visma
Alleen zou je dan ook wel wat Nederlands renners verwachten in zo’n ploeg.
De CEO deelt je mening:Dubbeldekker schreef: ↑09 jul 2025 19:29Zeker mooi dat een (van oorsprong boeren leenbank) dit doet ja.bakboord1 schreef: ↑09 jul 2025 18:57Mooi toch dat Rabobank als Nederlands bedrijf een Nederlandse wielerploeg steunt.Dubbeldekker schreef: ↑09 jul 2025 17:31 ‘Rob a bank’ is ook weer prominent in beeld op de shirts van Visma
Alleen zou je dan ook wel wat Nederlands renners verwachten in zo’n ploeg.
https://www.wielerflits.nl/nieuws/rabob ... e-brengen/
1,13 achterstand….er zal toch een behoorlijke truc uit de hoge hoed van Visma moeten komen om dit goed te maken..Dubbeldekker schreef: ↑09 jul 2025 17:54 Denk het niet MAO. Deze was echt wel ingecalculeerd denk ik.
Stiekem moest ik toch ook effe “ze zou beter Jonas wijzen op zijn TT ipv zijn teammaats op hun inzet” denken. Daar kan je namelijk niemand betichten van onvoldoende steun. Of de volgwagen moet het ontgelden omdat hun Deens te gebrekkig is?
Uno-X Mobility or bust!