Tour de France 2025
Pogacar domineert het volledige tourbegin met eigenaardig genoeg de kans dat na morgen Vingegaard in de gele trui rijdt. Ik vermoed dat Pogacar niet meer sterker zal worden, van Vingegaard is geweten dat hij in een ronde steeds beter of minder slecht dan de tegenstand wordt. Het kan, rekening houdende dat de ritten tot nu toe Pogacar op het lijf geschreven waren, dus nog heel spannend worden deze tour.
Zien wat Remco morgen presteert. Maar zelfs al rijdt hij een dijk van een tijdrit eindwinst in deze tour lijk heel erg onrealistisch.
Zien wat Remco morgen presteert. Maar zelfs al rijdt hij een dijk van een tijdrit eindwinst in deze tour lijk heel erg onrealistisch.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

Dat weet ik wel zeker,Dubbeldekker schreef: ↑08 jul 2025 17:56
Maar eerlijk gezegd denk ik dat het eerdere stukje van 16% hem al de nek had omgedraaid
-
ottorongo2
- Forum-lid
Het is toch geen bemoedigend beeld als Remco op de laatste twee hellingen telkens wat terrein moet prijsgeven.
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Mee eens maar dat gezegd hebbende, een lange uitputtende bergetappe met minder steile stukken, in een minder nerveuze finale ligt hem wat beter toch?ottorongo2 schreef: ↑08 jul 2025 22:55 Het is toch geen bemoedigend beeld als Remco op de laatste twee hellingen telkens wat terrein moet prijsgeven.
Datzelfde geldt voor Vingegaard.
We zitten nog slechts in de eerste week. Laat het hooggebergte maar komen.
Adversity is the Catalyst of Change
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik zit deze week in Japan, dus moet het met samenvattingen doen, maar ik vind Vingegaard opvallend alert en sterk. Ben heel benieuwd of die Pogi tegenstand kan bieden in het hooggebergte.
Remco en de rest vallen zo op het eerste gezicht af en rijden voor P3.
Remco en de rest vallen zo op het eerste gezicht af en rijden voor P3.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Het was een harde wedstrijd, alleen maar klassementsmannen in de top 10 (plus vdPoel) Jammer dat vdPoel niet wint, maarja, Pogacar duidelijk sterker. Verder is het eigenlijk wat iedereen al van tevoren zei: Pogacar en Vingegaard steken er boven uit en alleen vdPoel kan - tijdelijk - mee in het geweld.
Wel jammer van de lekke band van Alaphilippe trouwens, die had hier ook weer meegedaan om de zege denk!
Wel jammer van de lekke band van Alaphilippe trouwens, die had hier ook weer meegedaan om de zege denk!
Dat is inderdaad zo dat hij niet meer de oude 'puncher' is, maar uitbollen vind ik een compleet foute term voor hem. Hij geeft mij allerminst de indruk dat hij het bij uitbollen houdt. Hij strijdt nog als van oudsher.