Tour de France 2025
Ik vermoed dat het meerderen hier zal opgevallen zijn maar die positionering en dat bochtenwerk van Evenepoel mag toch wel zwak genoemd worden. De laatste 20 kms kon hij wel verschillende malen de trein gemist hebben hadden ze vooraan echt doorgetrokken en telkens het hectisch wordt verliest hij in elke bocht een paar plaatsen. Zo win je nooit een tour.
Wat mij ook opvalt is dat Vingegaard blinkt in zijn vel en wel heel erg bij de pinken is. Evenals de ganse ploeg van Visma. Ik vermoed dat we nog een spannende strijd tussen de 2 tenoren krijgen. Voor Remco zal het voor dit jaar nog niet zijn en voor Roglic zal het nooit meer zijn.
Wat mij ook opvalt is dat Vingegaard blinkt in zijn vel en wel heel erg bij de pinken is. Evenals de ganse ploeg van Visma. Ik vermoed dat we nog een spannende strijd tussen de 2 tenoren krijgen. Voor Remco zal het voor dit jaar nog niet zijn en voor Roglic zal het nooit meer zijn.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

Lekker zo’n zeurende vrouw en plein public,
https://www.telegraaf.nl/sport/wielrenn ... 22516.html
Kwam het net in een andere krant tegen. Als je wilt dat je vent de Tour wint lijkt mijn dit wel een fijne aanpak..............
Verder: toch een heerlijk begin van de Tour?
Verder: toch een heerlijk begin van de Tour?
Dat je het artikel in een andere krant tegen komt is niet zo raar, de media is ondertussen volledig in handen van DPG. Maar dat terzijde.
Eerste twee dagen waren zeker de moeite waard, vandaag een sprint etappe dus de laatste 30km is vroeg genoeg om in te haken.
Eerste twee dagen waren zeker de moeite waard, vandaag een sprint etappe dus de laatste 30km is vroeg genoeg om in te haken.
Als van Aert nu alleen nog maar Jorgensen gaat helpen, zou ik dat helemaal begrijpen.mao schreef: ↑07 jul 2025 08:37 Lekker zo’n zeurende vrouw en plein public,
<mod>denigrerende opmerking verwijderd</mod>
Niet zijken maar reiden !
Ben het met je eens. Vingegaard zit er fris bij en zal zich niet zomaar gewonnen geven en Evenepoel heeft echt moeite zich te handhaven in het gedrang. Dat Roglic is afgehaakt mag geen nieuws meer zijn natuurlijk, dat was al langer duidelijk.fiedoo schreef: ↑07 jul 2025 08:24 Ik vermoed dat het meerderen hier zal opgevallen zijn maar die positionering en dat bochtenwerk van Evenepoel mag toch wel zwak genoemd worden. De laatste 20 kms kon hij wel verschillende malen de trein gemist hebben hadden ze vooraan echt doorgetrokken en telkens het hectisch wordt verliest hij in elke bocht een paar plaatsen. Zo win je nooit een tour.
-
Fietsgenieter
- Forum-lid
Ach WvA is ook getrouwd. Die weet wel hoe het soms gaat. Wie niet. Maar de val in Baskenland heeft er mentaal enorm ingehakt in dat gezin denk ik. Het lijkt of Jonas het nu pas enigszins achter zich heeft gelaten. Zijn vrouw heeft nog de bibbers. Misschien niet handig dit interview maar ach, de setting en aanleiding zijn mij onbekend. Laat gaan. Ophefje hoeft ook weer niet. Jonas had het stuk nog niet gelezen. En zo doe je dat in een huwelijk. Over en weer laat je elkaar soms maar kletsen. En door.
- Mehekachtohapi
- Forum-lid
@Pino: lijkt me sjiek als je die laatste zin even weghaalt. Dat kan echt niet.
-
Patrick VB
- Forum-lid
(Zonder namen te noemen) de beste ploegspeler bekritiseren, wel madam Vingegaard, dat is niet zo netjes.
Waar zit Jonas bij andere wedstrijden? Luik ? Hoei? Ik noem maar wat.
Waar zit Jonas bij andere wedstrijden? Luik ? Hoei? Ik noem maar wat.
Ik heb er lang over getwijfeld, drie keer gelezen, en toch geplaatst.Mehekachtohapi schreef: ↑07 jul 2025 10:07 @Pino: lijkt me sjiek als je die laatste zin even weghaalt. Dat kan echt niet.
Een oude lul ben ik zeker, uit een periode dat cynisme uitgesproken kon worden. En dat doe ik nu ook.
Niet zijken maar reiden !
In een loodzware sprint bergop is het absoluut geen logica die gerespecteerd
wordt, dat Mathieu dit eventjes wel zou gaan klaarspelen tegen een legertje
aan béste klimmers, voor wie dit peanuts was.
Hij is immers geen Ventoux of Finestre- beklimmer zoals Van Aert dit wél is,
voor wie de logica om bergop te kunnen winnen, wel evident was geweest maar hij
in de voorbije 2 etappe's zijn status geen eer aan deed.