Vandaag gefietst 2025
In Asturie is het nog steeds prima fietsweer. Vandaag stonden de Lagos de Covadonga op het programma. Volgens Google een prachtig landschap met een epische beklimming erheen. De eerste helft gaat door een bos zonder uitzicht. Als je het bos uitkomt gaan we meteen de wolken is met een zicht van 10 tot 50 meter. Beetje spookachtig de geluiden van het vee. Beklimming is pittig met soms 15% op de Garmin. De ideale trapfrequentie is voor een andere dag. Met in gedachte dat anderen die in Wageningen hun fietsroots hebben, het hier ook goed gedaan hebben, komt het uiteindelijk goed. Bovenaan in een cafetje nog koffie en een arroz con leche (rijstepapje met een vleugje anijs) komt het helemaal goed. Maar meerdere meren hebben we niet gezien. Plaatjes in de stravalink https://www.strava.com/activities/14880738110
Niet zijken maar reiden !
- daniel1975
- Forum-lid HC
Lekker, vandaag eens gewoon ouderwets zeiknat geregend
Rondje Delft-Monster-HoekvanHolland-Schipluiden-Zoetermeer. Heerlijk gefietst, verkoelend buitje in de duinen was niet vervelend.
Rondje Delft-Monster-HoekvanHolland-Schipluiden-Zoetermeer. Heerlijk gefietst, verkoelend buitje in de duinen was niet vervelend.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Bekende brug 
Zeker een fijne rit, alleen die laatste paar km is idd harken nadat je eerste stuk lekker hebt kunnen peddelen.
Tip: rondwandeling Petit Cayolle. Marmotten garantie en vrijwel zeker steenbokken.
Zeker een fijne rit, alleen die laatste paar km is idd harken nadat je eerste stuk lekker hebt kunnen peddelen.
Tip: rondwandeling Petit Cayolle. Marmotten garantie en vrijwel zeker steenbokken.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Over nagedacht, maar ben bang dat de onderneming teveel wordt voor de mini.
Vandaag de Cime de la Bonette. Wat een beest is dat. Profiel van de beklimming is tamelijk aan de positieve kant.

Vandaag de Cime de la Bonette. Wat een beest is dat. Profiel van de beklimming is tamelijk aan de positieve kant.

Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H40 | 2025
Orbea Terra H40 | 2025
Gisteren een rondje Rotterdam gefietst. Na een paar dagen met veel wind 's ochtend op tijd vertrokken. Het verbaasd me nog steeds hoe "makkelijk" je soms midden door de stad kunt fietsen zonder veel oponthoud door verkeer. Langs de Kuip, Laan op Zuid, Maasboulevard, rijd vaak makkelijker dan door een dorp met talloze oversteekpuntjes. Via Kinderdijk en De Donk weer terug naar huis. Groter kan het contrast niet zijn.... 92km's gedaan.
Col de la Bonette is zwaar maar ook fantastisch mooi en niet superdruk. Zelfs in hoogseizoen buiten de weekenden(moteren).
Dat gravelpad wat je op de foto ziet komt uit halverwege col de Cayolle.
Heerlijke klim.
Dag 1 op vakantie daar gestrand bij het koffietentje. Na 2 weken daar wel gehaald. Dat laatste rondje om de top is ook echt nog ff beulen.
Dag 1 op vakantie daar gestrand bij het koffietentje. Na 2 weken daar wel gehaald. Dat laatste rondje om de top is ook echt nog ff beulen.
-
Thierry le Brun
- Forum-lid