Wielrenners in de Media (Geenstijl)
Het filmpje van de afdaling is leuker (en de uitvoering gevaarlijker dan de weg terug omhoog achter de brommert denk ik)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Gelukkig had de motorrijder beschermende kleding aan... Je zal maar uit balans raken door die wielrenner.
Kan ik zien. Oostenrijkersen valsspelen, breek me de bek niet open.
Een amateur die ik kende reed bij Bregenz 123 km/uur omlaag. En het wereldrecord had Fred Rompelberg. Hij zou beter moeten proberen podium in een grote ronde te halen. Hij heeft er het lijf wel voor, niet het lef om ervoor te trainen/leven.
Een amateur die ik kende reed bij Bregenz 123 km/uur omlaag. En het wereldrecord had Fred Rompelberg. Hij zou beter moeten proberen podium in een grote ronde te halen. Hij heeft er het lijf wel voor, niet het lef om ervoor te trainen/leven.
Niet zijken maar reiden !
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Ja of het gevaarlijk is, persoonlijk zou ik dit liever doen dan met 70km/h in een lichte afdaling met een peloton over een N weg.
Dit ziet er gevaarlijker uit dan het is. Ik zie er niet extra gevaar in dan wielrennen in een peloton.
De weg was wel semi afgeloten, dwz dat er op punten mensen staan die aangegeven dat de weg vrij is
Dit ziet er gevaarlijker uit dan het is. Ik zie er niet extra gevaar in dan wielrennen in een peloton.
De weg was wel semi afgeloten, dwz dat er op punten mensen staan die aangegeven dat de weg vrij is
Je beschrijft het evolutionaire nut van roekeloosheid: eentje gaat zwemmen tussen de haaien en de volgende veertig jaar daarna wordt in het vissersdorpje aan elk kind het verhaal van Piet Pidcock verteld
hun fietsen.
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
https://sporza.be/nl/2025/06/20/kopbeur ... ium=social
Uci pist nog even over een incidentje heen, even wat Zwitserse Frankskes binnen schrapen…
Uci pist nog even over een incidentje heen, even wat Zwitserse Frankskes binnen schrapen…
Adversity is the Catalyst of Change
Ik vond het wel bijzonder onsportief en van mij mag de ethische commissie daar wel even naar kijken.
Het lijkt wat pietluttig, maar stel dat UAE of Visma in de Tour na anderhalve week bijna geen knechten meer over heeft vanwege een virusje? Dan zetten ze even een vacature uit en iedere renner die een aflopend contract heeft is ineens een potentiële knecht.
Het hoort ook een beetje bij wielrennen, maar deze was wel erg opzichtig.
Het lijkt wat pietluttig, maar stel dat UAE of Visma in de Tour na anderhalve week bijna geen knechten meer over heeft vanwege een virusje? Dan zetten ze even een vacature uit en iedere renner die een aflopend contract heeft is ineens een potentiële knecht.
Het hoort ook een beetje bij wielrennen, maar deze was wel erg opzichtig.
Campagnolo Ultra Dork