Commentaar op commentaar
- daniel1975
- Forum-lid HC
Genoeg argumenten, maar dat is niet heel lief om die hier uit te schrijven.
Iemand mag er toch geen klik mee hebben? Doe mij dan liever Van Vleuten, Kroon, Boogie, Lamain of Nelissen maar als commentator.
Iemand mag er toch geen klik mee hebben? Doe mij dan liever Van Vleuten, Kroon, Boogie, Lamain of Nelissen maar als commentator.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- CampaYolo
- Forum-lid
+1.
Ps. het topic heet "commentaar op commentaar". Is het juist niet de bedoeling dat we alles en iedereen aan comentatoren hier afkraken?
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
Eens. Vindt het ook nogal goedkoop. Ik denk dat typisch als Merijn bedoeld zijn om de sport iets meer laagdrempelig te maken. Mensen die voor het eerst kijken hebben niet altijd een boodschap bij Carsten die zich uitgebreid uitlaat over een voorblad van 60 en de kettinglijn. Ik vind een gezond evenwicht op dat vlak wel belangrijk.
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Misschien iets te doen met de manier waarop ze de zaak Danny Nelissen aangepakt heeft?
Het was ook gewoon zwak dat ze achteraf (na haar uitlatingen) ging verklaren dat ze niet had kunnen voorzien wat de gevolgen gingen zijn. Yeah right.
Als het daarom gaat vind ik het opvallend dat een hoop mensen Danny Nelissen terug willen en Marijn de Vries het liefst nooit meer willen horen.
Ik ben een boomer en niet heel erg van deze tijd, maar dat voelt toch als een goed voorbeeld van victim blaming.
Of zie ik dat verkeerd?
Ik ben een boomer en niet heel erg van deze tijd, maar dat voelt toch als een goed voorbeeld van victim blaming.
Of zie ik dat verkeerd?
Courir c'est mourir un peu
Daar vind ik het ook wel op lijken.synapse schreef: ↑19 jun 2025 09:20 Als het daarom gaat vind ik het opvallend dat een hoop mensen Danny Nelissen terug willen en Marijn de Vries het liefst nooit meer willen horen.
Of zie ik dat verkeerd?
Commentatoren beoordelen prima, maar ik zou het op prijs stellen als Marijn de Vries niet onophoudelijk langs de misogyne meetlat gelegd wordt. Kritiek is prima, maar ik vind dat het wel erg op de vrouw gespeeld wordt. Zie ook maar weer het oprakelen van de zaak tussen haar en Nelissen waarin zij tussen de regels door de kwaaie pier wordt genoemd.