Hou er rekening mee dat er werken zijn op de E25 tussen afslag Houffalize en La Roche.
Kan flink druk worden met vrachtwagens en vakantieverkeer!
Als je dus ten noorden van Houffalize resideert rij je best binnendoor via de parallelweg vanaf Baraque de Fraiture
Parkeren bij Chouffe Classic in Houffalize
-
- Forum-lid
Adversity is the Catalyst of Change
Iemand geïnteresseerd in 1 ticket deelname grote afstand.
Kan niet gaan wegens bekkenfractuur opgelopen in Grinta challenge.
Organisatie doet geen terugbetaling of voucher !
20€ ipv 27€.
vince270579@gmail.com
Kan niet gaan wegens bekkenfractuur opgelopen in Grinta challenge.
Organisatie doet geen terugbetaling of voucher !
20€ ipv 27€.
vince270579@gmail.com
Kledingkeuze zaterdag: lastig!
's ochtends om 7 uur is het misschien 3 of 4 graden, later in de middag 15-18 graden. Wellicht nog wat regen.
Ik denk toch maar de korte broek, maar jersey met lange mouwen is geen overbodige luxe denk ik, en een hesje of regenjack voor als het wat kouder of regenachtig wordt.
's ochtends om 7 uur is het misschien 3 of 4 graden, later in de middag 15-18 graden. Wellicht nog wat regen.
Ik denk toch maar de korte broek, maar jersey met lange mouwen is geen overbodige luxe denk ik, en een hesje of regenjack voor als het wat kouder of regenachtig wordt.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Met zo'n weer vertrek ik meestal als volgt:
's Morgens kort kort met arm- en beenstukken genre Sportful No-Rain.
Windbody en regenjasje.
Lichte schoenovertrekken en dunne handschoenen genre Castelli Perfetto Light Glove
's Morgens kort kort met arm- en beenstukken genre Sportful No-Rain.
Windbody en regenjasje.
Lichte schoenovertrekken en dunne handschoenen genre Castelli Perfetto Light Glove
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
En een stevige bries uit het zuidoosten zag ik. Voelt al gauw een paar graden kouder hoor.jackflash schreef: ↑21 mei 2025 19:51 Kledingkeuze zaterdag: lastig!
Eerder wat te veel aantrekken zodat je wat uit kunt doen. De dalletjes kunnen echt koud en dampig zijn daar!
Adversity is the Catalyst of Change
Je bent denk ik -net zoals wij- op je wenken bediend

Het was tevens mijn eerste keer met schijfremmen in überhaupt wat serieuzere afdalingen én in nattigheid: wat is dat een verademing. (Wel lekker gillen

Parkeren was geen enkel probleem. Ik was er al om 7 uur. In het centrum plaats zat. Ik heb 'm uiteindelijk bij het Lyceum gezet, paar honderd meter van de start af.
Helaas inderdaad minder weer. We hebben niet de volledige 180km gedaan uiteindelijk, maar 140. De laatste lus hebben we afgekort vanwege de regen. De organisatie is perfect, en de prijs die je ervoor betaald ook. Kunnen ze in NL een voorbeeld aan nemen. Het parcours en omgeving is ook mooi, maar ik vond het wegdek echt heel slecht. In mijn herinnering was dit altijd heel goed bij deze toertocht, maar dat viel me toch wel tegen. Voor mij persoonlijk neemt dat het plezier wel een stuk weg, maar dat zal persoonlijk zijn. Ben het Nederlandse asfalt gewend, en dus verwend. Daar kunnen ze in België dan weer een voorbeeld aan nemen.
Helaas inderdaad minder weer. We hebben niet de volledige 180km gedaan uiteindelijk, maar 140. De laatste lus hebben we afgekort vanwege de regen. De organisatie is perfect, en de prijs die je ervoor betaald ook. Kunnen ze in NL een voorbeeld aan nemen. Het parcours en omgeving is ook mooi, maar ik vond het wegdek echt heel slecht. In mijn herinnering was dit altijd heel goed bij deze toertocht, maar dat viel me toch wel tegen. Voor mij persoonlijk neemt dat het plezier wel een stuk weg, maar dat zal persoonlijk zijn. Ben het Nederlandse asfalt gewend, en dus verwend. Daar kunnen ze in België dan weer een voorbeeld aan nemen.