Giro 2025
-
- Forum-lid
Adversity is the Catalyst of Change
Die sukkels dachten blijkbaar dat ze op het laatste moment de hele karavaan even konden laten stoppen, maar volgens mij schrokken ze zelf van de snelheid waarmee die aankomt. Misschien iets vaker wielrennen kijken voor je aan zoiets begint? Gelukkig iedere renner ongedeerd, helaas geen auto op een demonstrant geklapt.
Campagnolo Ultra Dork
Ja, tuurlijk, laten we tolerantie en het demonstratierecht en daarmee de hele democratie afschaffen zodat we nooit meer last hebben van andersdenkenden...

Dit was gewoon een ondoordachte actie die leidt tot een poging tot zware mishandeling en mag alszodanig bestraft worden van mij. Waarschijnlijk het gevolg van teveel social media denk ik.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Je zou er bijna serieus over na gaan denken. Tegenwoordig misbruiken veel groeperingen het demonstratierecht waardoor de frustratie alleen maar groeit. Net als de aangifte tegen Kroon vanwege een klein schaafje.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid
Klopt helemaal, net als voor de 314e keer de A12 blokkeren. Gek hè, dat politiek links de kiezer steeds minder aan zich weet te binden.daniel1975 schreef: ↑16 mei 2025 14:07Je zou er bijna serieus over na gaan denken. Tegenwoordig misbruiken veel groeperingen het demonstratierecht waardoor de frustratie alleen maar groeit. Net als de aangifte tegen Kroon vanwege een klein schaafje.
En nou maar weer terug naar de Giro.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
16 dagen vastzetten en verplicht elke dag Giro kijkenErnie C. schreef: ↑16 mei 2025 13:49Ja, tuurlijk, laten we tolerantie en het demonstratierecht en daarmee de hele democratie afschaffen zodat we nooit meer last hebben van andersdenkenden...![]()
Dit was gewoon een ondoordachte actie die leidt tot een poging tot zware mishandeling en mag alszodanig bestraft worden van mij. Waarschijnlijk het gevolg van teveel social media denk ik.

Zal ze leren die schavuiten
- CampaYolo
- Forum-lid
Het merendeel van de mensheid is wat minder slim (wij hier trekken het gemiddelde omhoog
)
Zolang de populatie blijft groeien komen er exponentieel meer idioten.
Geintje, gelul natuurlijk.
Ik hoop wel dat deze man correct bestraft wordt. Daarnaast hoor ik op de achtergrond een mooie beginnerscursus "Italiaanse krachttermen"
Zolang de populatie blijft groeien komen er exponentieel meer idioten.
Geintje, gelul natuurlijk.
Ik hoop wel dat deze man correct bestraft wordt. Daarnaast hoor ik op de achtergrond een mooie beginnerscursus "Italiaanse krachttermen"
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
- CampaYolo
- Forum-lid
Nou, als ik wat mag zeggen daarover?
Er zit een bepaalde berustheid in de interviews van Woutje. En niet op de goede manier.
Alsof het hem minder interesseert.
Ik hoop dat ik het mis heb, het is een geweldige sportman uit een geweldige generatie.
Er zit een bepaalde berustheid in de interviews van Woutje. En niet op de goede manier.
Alsof het hem minder interesseert.
Ik hoop dat ik het mis heb, het is een geweldige sportman uit een geweldige generatie.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
Inderdaad, Als dit gemeengoed wordt…..Dubbeldekker schreef: ↑16 mei 2025 13:08 Weer een stel idioten!!
https://sporza.be/nl/2025/05/16/video-n ... ium=social
https://x.com/realMaalouf/status/1923328515803340944
- daniel1975
- Forum-lid HC