Giro 2025
-
- Forum-lid
Ja bijzonder. Wielrenners hé: gewoon doooorgaan 

Adversity is the Catalyst of Change
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Gelukkig wordt die vent teruggezet in de uitslag.., zal hem leren om in een geneutraliseerde rit niet plek 6 oid maar de laatste plaats van de groep te krijgen. Kan Kooij maar mooi tevreden over zijn dat hij nu een top 10 uitslag heeft, ipv die zure 11e plek

WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
-
- Forum-lid HC
Wel goed dat ze de wedstrijd neutraliseerde!
Dat mag van mij vaker.
Dat mag van mij vaker.
-
- Forum-lid
Wout had zich een beetje in moeten houden, wanneer Kooij meegesprongen was had ie geen kans meer gemaakt vanwege de reden die pino hierboven aangeeft.
Zijn smoesjes van zogezegd "niet weten dat Kooij niet in zijn wiel zat" alsook "geen
besef dat het nog 1 km tot aan de finish was" is uiteraard nonsens als je duidelijk
het bord van 1km gezien hebt en of je sprinter in je wiel zat, weet je uiteraard ook
vooraleer je weg knalt na eerder met hem overlegd te hebben.
Wout ging gewoon voor eigen succes en heerlijk dat hij dan lik op stuk krijgt, om
na slechts een kleine demarrage, zichzelf opgeblazen te hebben en stilviel.
Duidelijk dat Kooij geen andere rivalen nodig heeft als er ééntje binnen eigen rangen zit
die hem reeds voor de 2de x saboteert.

Liever nietwasbeer2006 schreef: ↑15 mei 2025 21:50 Wel goed dat ze de wedstrijd neutraliseerde!
Dat mag van mij vaker.

@Calpe: " de raad van tante Kaat" als je voornaamste bezigheid hier is om 1 bepaalde renner af te kraken, wat hij ook doet of niet doet, zou je dan niet beter een stukje gaan fietsen ipv hier je tijd te verspillen?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.