Gelukkig is, misschien wel een tijdje rustiger, fietsen, vaak geen probleem.thestudent schreef: ↑11 mei 2025 11:33 Die bandjes ga je nog wel even zoet mee zijn hoor. Want over het algemeen duurt het wel even voor je na operatie alle kracht in je arm terughebt.
Gevallen in 2025
-
- Forum-lid
Sterkte!
Balen man, succes met herstel (allen die het slachtoffer zijn van valpartijen).
Gezien de drukte op de fietspaden en wegen met het mooie weer, is het voor mij een reden om nóg defensiever te gaan rijden. Inhalen van mede-fietsers, loslopende honden (en kinderen), het is zo opletten allemaal. ('k verlang bijna weer naar de winter
, verlaten fietspaden... )
Doe voorzichtig allemaal!
Gezien de drukte op de fietspaden en wegen met het mooie weer, is het voor mij een reden om nóg defensiever te gaan rijden. Inhalen van mede-fietsers, loslopende honden (en kinderen), het is zo opletten allemaal. ('k verlang bijna weer naar de winter

Doe voorzichtig allemaal!
Wat blijft spoken is,ik ken het punt door en door van welke kant je ook komt en wijs andere er ook op en dan overkomt het jezelf.
Maar goed,het is gebeurd en kan niets terugdraaien maar ik denk dat ik en de andere racefietser er nog goed zijn vanaf gekomen.Mijn vrouw zegt ook dat ik mij toch goed kan bewegen gezien de klap die ik gemaakt hebt.
Morgen 10:45 bij de chirurg en 14:30 ook maar naar de bedrijfs fysio eens kijken wat hij voor mij kan betekenen.Stilzitten is niets voor mij.
Tossy 3 is vastgesteld oftewel afgescheurde schouderbanden soms wel soms niet opereren wat ik zo lees.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
Ik snap dat dat blijft spoken. Oud collega van mij is ooit vol op een paaltje geklapt terwijl hij daar al jaren bijna dagelijks zonder problemen langs reed. Die had daar ook echt wel ff moeite mee om te begrijpen hoe dat gebeurt kon zijn.nijkie schreef: ↑14 mei 2025 13:44Wat blijft spoken is,ik ken het punt door en door van welke kant je ook komt en wijs andere er ook op en dan overkomt het jezelf.
Maar goed,het is gebeurd en kan niets terugdraaien maar ik denk dat ik en de andere racefietser er nog goed zijn vanaf gekomen.Mijn vrouw zegt ook dat ik mij toch goed kan bewegen gezien de klap die ik gemaakt hebt.
Morgen 10:45 bij de chirurg en 14:30 ook maar naar de bedrijfs fysio eens kijken wat hij voor mij kan betekenen.Stilzitten is niets voor mij.
Tossy 3 is vastgesteld oftewel afgescheurde schouderbanden soms wel soms niet opereren wat ik zo lees.
Maar af en toe schakelt bij vrijwel iedereen die bovenkamer echt wel eens over op de auto-pilot op die plekken die je te goed kent.
Zelf ooit (gelukkig zonder gevolgen) 'wakker' geschrokken op de parkeerplaats van de hockeyclub, terwijl ik eigenlijk naar school had moeten fietsen. De eerste 50 meter waren de zelfde kant op, daarna dik 10 minuten als een zombie gefietst zonder door te hebben dat ik verkeerd ging. Dit was grofweg 35 jaar geleden en ben het nooit vergeten en krijg er nog steeds een unheimlich gevoel van als ik er aan denk.
beterschap
Was ik weer;)
Net in Rijnstate ziekenhuis geweest:Geen operatie
Komende 2 weken rust aan schouder.Daarna langzaam opbouwen met belasten.Na 6 weken zou toch rond de 80-90% weer genezen kunnen zijn.2 gebroken ribben genezen vanzelf en hier en daar wat pijntjes knie en heup gaan vanzelf over.In het kupke zal ik toch zelf de boel op een rijtje moeten zetten.Dank voor de berichtjes.
Net in Rijnstate ziekenhuis geweest:Geen operatie
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
Wat blijft spoken is,ik ken het punt door en door van welke kant je ook komt en wijs andere er ook op en dan overkomt het jezelf.
[/quote]
Allereerst beterschap!
Ik heb dezelfde blessure vorig jaar augustus opgelopen door mijn ontmoeting met een auto. Advies bij mij was om niet te opereren. Vaak wordt het er niet beter van omdat de kans bestaat dat de schouder minder bewegelijk wordt. Met geduld, oefeningen en krachttraining ben ik bijna klachtenvrij (bijna 8 maanden verder, wel wel weer een paar maanden aan het werk en aan het fietsen) Op slechte dagen is het vooral in de avond als ik op de bank zit dat een en ander gevoelig is. De bult op mijn schouder is een blijvende herinnering
Ik verwacht dat de lichte pijnklachten en ongemakken nog wel even kunnen aanhouden bij mij, de eerste weken was voornamelijk de nachten doorkomen een bezoeking 
Edit tegelijk met mijn berichtje stuur jij de update Nijkie
Succes met herstel!
[/quote]
Allereerst beterschap!
Ik heb dezelfde blessure vorig jaar augustus opgelopen door mijn ontmoeting met een auto. Advies bij mij was om niet te opereren. Vaak wordt het er niet beter van omdat de kans bestaat dat de schouder minder bewegelijk wordt. Met geduld, oefeningen en krachttraining ben ik bijna klachtenvrij (bijna 8 maanden verder, wel wel weer een paar maanden aan het werk en aan het fietsen) Op slechte dagen is het vooral in de avond als ik op de bank zit dat een en ander gevoelig is. De bult op mijn schouder is een blijvende herinnering

Pijn is fijn, toch?
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731
Allereerst beterschap!raassie schreef: ↑15 mei 2025 13:10 Wat blijft spoken is,ik ken het punt door en door van welke kant je ook komt en wijs andere er ook op en dan overkomt het jezelf.

[/quote]
Schijnt een wielrenners blessure te zijn.Ik slik geen pijnstillers sinds gisteren meer,slapen gaat prima.Heb sowieso niet veel pijnstillers geslikt (gelukkig)
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.