Commentaar op commentaar
- Mehekachtohapi
- Forum-lid
Dat gekwakkel kan ik prima hebben, maar het niet laten uitpraten van je collega presentator een stuk minder. Van Vleuten is jammergenoeg wat vlak (lees: saai) in haar praten, maar zegt wel goede dingen.
-
- Forum-lid
Ik vind Annemiek heel kundig en scherp. Iemand die echt nog met een half been in het peloton zit.daniel1975 schreef: ↑08 mei 2025 16:54 Lamain doet t best goed. Maar nu Annemiek een paar keer commentaar heeft gedaan begin ik mij steeds meer te irriteren aan het oneindige gekwakel van Roxane.
Fijne co-commentator hoor!!
Vandaag even naar la Kneet geluisterd maar oh oh oh…
“De fuelta foor frouweu”
Of “Musiek gaat echt hard nu hoooor”
En meer van die ‘son in de see sien sakkeu’ dingen.
Ik hou echt van la Kneet maar ben toch maar even overgestapt naar Jip!
Adversity is the Catalyst of Change
'De fienis' is mijn favoriete Roxisme. Naast natuurlijk de 'ploegrijdersauwto'.
-
- Forum-lid
Ik vind ''Rox'' leuk in commentaar hoor.
Alleen zegt ze (ook in de podcast met Ellen) van die rare dingen die taalkundig gewoon niet fijn in elkaar zitten.
Ook heeft ze soms spreekwoorden die samengesteld zijn van 2 of 3 afzonderlijke spreekwoorden.
Ik misschien (waarschijnlijk) een zeikerd. Maar roep als ik alleen ben altijd het juiste naar haar.
Kan er daarna meestal ook wel om lachen.
En nee mijn taal is ook verre van perfect. Maar ik verdien er dan ook mijn brood niet mee.
Alleen zegt ze (ook in de podcast met Ellen) van die rare dingen die taalkundig gewoon niet fijn in elkaar zitten.
Ook heeft ze soms spreekwoorden die samengesteld zijn van 2 of 3 afzonderlijke spreekwoorden.
Ik misschien (waarschijnlijk) een zeikerd. Maar roep als ik alleen ben altijd het juiste naar haar.
Kan er daarna meestal ook wel om lachen.
En nee mijn taal is ook verre van perfect. Maar ik verdien er dan ook mijn brood niet mee.

Ik vind juist met meerdere mensen dat ze vooral bezig is om haar gelijk te halen en anderen nogal makkelijk het woord ontneemt.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Daarom werkte het wel goed met Danny N: die was haar de baas en dar gaf een rustigere dynamiek.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid
Ja daar noem je ook wel een voorbeeld ja....
goeie woordkeus ookdaniel1975 schreef: ↑09 mei 2025 18:02 Daarom werkte het wel goed met Danny N: die was haar de baas en dar gaf een rustigere dynamiek.

- daniel1975
- Forum-lid HC
Rox heeft zelf gezegd dat wat haar betreft DN niet weg had gehoeven.
Maar dat is een andere discussie.
Maar dat is een andere discussie.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!