Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Campa HB RE023 lagers om de Fulcrum Rs111 te vervangen. Kon geen info vinden of dit zou passen, maar dat doet het dus wel. Is voor €20 het proberen wel waard. De Fulcrums, als ze al verkrijgbaar zijn, kosten ca. het zesvoudige. Maar dan heb je ook origineel keramiek.
- CampaYolo
- Forum-lid
Gisteren een assos mille bib, en meteen uitgeprobeerd.
Even wennen tijdens het fietsen. Ik denk telkens dat ik een vogelstrontje heb opgevangen, maar dat is het logo
Even wennen tijdens het fietsen. Ik denk telkens dat ik een vogelstrontje heb opgevangen, maar dat is het logo
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
Top. Ik ben nu infuussetjes aan het testen.
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- Mehekachtohapi
- Forum-lid
Begin dit jaar kocht ik m’n eerste gravelracer, maar toen ik een Braun met Ekar en Scope wieltjes te koop zag staan en we het ook nog eens eens werden over de prijs, kon ik me niet inhouden 
De Koga Colmaro Allroad gaat misschien in de verkoop, tenzij junior de smaak te pakken krijgt en ook wil gaan gravellen.
De Braun werd voor een klant verkocht bij Koers.cc. De winkel van een oud forumlid: Andromeda/Serge. Prachtige winkel op een fantastisch mooie plek aan de Rotte.

De Koga Colmaro Allroad gaat misschien in de verkoop, tenzij junior de smaak te pakken krijgt en ook wil gaan gravellen.
De Braun werd voor een klant verkocht bij Koers.cc. De winkel van een oud forumlid: Andromeda/Serge. Prachtige winkel op een fantastisch mooie plek aan de Rotte.

Laatst gewijzigd door Mehekachtohapi op 02 mei 2025 21:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Mooie fiets zeg !!
Zelf nog een 2e Gobik CX Solid shirt besteld. Heerlijke shirts met iets langere en erg strakke mouwen. Niet van die fludder dingen. Ook de zakjes op de rug zijn prima en houden de spulletjes strak op de rug. ( Pompje - voeding en telefoon. ). ook hebben de zakjes van Gobik shirts een handig overflapje waardoor je telefoon en andere meuk er niet uit kan vallen.
Zelf nog een 2e Gobik CX Solid shirt besteld. Heerlijke shirts met iets langere en erg strakke mouwen. Niet van die fludder dingen. Ook de zakjes op de rug zijn prima en houden de spulletjes strak op de rug. ( Pompje - voeding en telefoon. ). ook hebben de zakjes van Gobik shirts een handig overflapje waardoor je telefoon en andere meuk er niet uit kan vallen.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless 
René, heb je de maat bepaalt via de Gobik site zelf? Ik kom op een S uit 1.86m 72kg lijkt mij toch heul krab.rene schreef: ↑02 mei 2025 19:23 Mooie fiets zeg !!
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
Ik ben 178 - 179 en 70.5Kg en heb een maat M genomen. Vandaag mijn donker blauwe voor het eerst aangehad. Maat is perfect voor mij. Iets korter had gekund, maar smaller niet zo heb ik het idee.
Mijn 3 jaar oude Gobik waren ook maat M en heb het daar van afgeleid en was de goede keuze.
Bij de foto : geen ondershirt en bibs.

Mijn 3 jaar oude Gobik waren ook maat M en heb het daar van afgeleid en was de goede keuze.

Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless 
Dan wordt het voor mij ook een M,dank Renérene schreef: ↑02 mei 2025 21:34 Ik ben 178 - 179 en 70.5Kg en heb een maat M genomen. Vandaag mijn donker blauwe voor het eerst aangehad. Maat is perfect voor mij. Iets korter had gekund, maar smaller niet zo heb ik het idee.
![]()
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Fraai ding Mehemedinges!
Stand out from the crowd.
Stand out from the crowd.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Veel mooier dan dit gaat het niet worden
Campagnolo Ultra Dork
- Mehekachtohapi
- Forum-lid
Dank mannen! Ze staat tot morgen even in de woonkamer te shinen 
-
scottpch64
- Forum-lid
Mooie bike Chris!!
Enjoy.
Enjoy.