Vrouwenwielrennen
-
- Forum-lid
Ik bedoel haar nuchtere commentaar in vergelijking tot die andere schare mooipraters, op Jan Balelants na dan.
Op HBO zag de co-commentaardame het ook meteen: Le Court is hier de snelste. Als zij het weten, moeten de renster en ploegleiders dat ook. Wederom een middagje slachtbankwielrennen dus, zowel bij de dames als de heren deze keer.
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
De Kneet vermelde het ook al op de NOS dat LeCourt de rapste benen had!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Bij de dames was het zeker geen slachtbankkoers. LeCourt was in eerste instantie eraf, maar knap terug gevochten. Dat ze daar geen rekening mee hadden gehouden is wel soort van begrijpbaar.
Laatste 30km dames was in elk geval een stuk vermakelijker dan bij de mannen.
EDIT: Stond in verkeerde topic
Laatste 30km dames was in elk geval een stuk vermakelijker dan bij de mannen.
EDIT: Stond in verkeerde topic
Laatst gewijzigd door daniel1975 op 28 apr 2025 09:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Demi kon niet beter gezien haar inspanning op de Faucon, Puck kan beter vertrouwen op haar sprint: wat kun je verwachten?
Bwa, die praat op de Nederlands tv ook anders dan op de Belgische.Dubbeldekker schreef: ↑27 apr 2025 22:52 Het is Marijn de Vries
Maar inderdaad ja! Die heeft er echt wel een scherpe kijk op.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Marijn is op haar best als ze op een zender zit die ik niet kijk….. 

en weer in het verkeerde topic...daniel1975 schreef: ↑28 apr 2025 09:41 Marijn is op haar best als ze op een zender zit die ik niet kijk…..![]()

Ik vind 24 seconden op de finish niet zo'n geruststellende voorsprong. Een keer stilvallen en de achtervolgers zijn er.
-
- Forum-lid
Bij de vrouwen domineert de angst om te verliezen, bij de mannen Pogacar.
Ik denk dat bijvoorbeeld Puck Pieterse helemaal niet bang is om te verliezen. En ze echt echt niet de enige, maar je moet de andere dames wel kunnen volgen om te kunnen winnen.Klein_Verzet schreef: ↑28 apr 2025 11:38 Bij de vrouwen domineert de angst om te verliezen, bij de mannen Pogacar.