Vrouwenwielrennen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Waar haalt Lotte dat ineens vandaan? Paar mindere koersen gehad en nu niet kraken! Knap.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ok, dit liep anders dan gedacht!
Mooie finale, leuke winnares.
Mooie finale, leuke winnares.
- daniel1975
- Forum-lid HC
En nr3 denk ik niet tevreden dit voorjaar. 1 overwinning in Siena en verder ereplaatsen.
Heeft de pech dat ze ongelofelijk hard kan rijden, maar ogeschijnlijk niet die punch heeft om te kunnen demarreren of te winnen in een groepje.
Heeft de pech dat ze ongelofelijk hard kan rijden, maar ogeschijnlijk niet die punch heeft om te kunnen demarreren of te winnen in een groepje.
-
- Forum-lid
Nr 3 neemt ook soms niet de beste beslissingen in de koers.
Overigens mooie zege voor de ploeg van D'Hoore.
Overigens mooie zege voor de ploeg van D'Hoore.
-
- Forum-lid
Maar daar had ze na de koers een aannemelijke verklaring voor; Zoiets als opspelende vrouwelijke hormonen.daniel1975 schreef: ↑27 apr 2025 20:36 En nr3 denk ik niet tevreden dit voorjaar. 1 overwinning in Siena en verder ereplaatsen.
-
- Forum-lid
Ik zag het interview net ook ja.
Beetje flauw om dat als excuus te gebruiken dacht ik meteen (je wist immers dat je in die toestand zou verkeren al ver vooruit!)
Maar ik weet er niets van hoe dat werkt bij vrouwen dus wellicht had ze een punt (excuus?)
Maar beide toppers werden in elk geval zuiver geklopt door een onverwachte maar oer sterke renster. Die haar zinnen al heel lang op deze koers had gezet, naar eigen zeggen. Magnifiek!
Beetje flauw om dat als excuus te gebruiken dacht ik meteen (je wist immers dat je in die toestand zou verkeren al ver vooruit!)
Maar ik weet er niets van hoe dat werkt bij vrouwen dus wellicht had ze een punt (excuus?)
Maar beide toppers werden in elk geval zuiver geklopt door een onverwachte maar oer sterke renster. Die haar zinnen al heel lang op deze koers had gezet, naar eigen zeggen. Magnifiek!
Adversity is the Catalyst of Change
-
- Forum-lid
En niemand van de commentatoren wist dan Kim Le Court en stevige sprint in de benen heeft, en die mannen commentatoren zagen pas op de Roch aux falcons dat Remco niet in zijn beste doen was. Hety was nochthans al overduidelijk op La Redoute. Remco was voor de koers zowat de enige uitdager voor Tadej maar na de koers vond iedereen het normaal dat er een terugslag kwam. Verkopers/marktkramers zijn het. Als er iemand met de Belgische nationaliteit faalt zijn ze het steeds aan het inkleden en vergoelijken.Geef mij dan maar Marijn Devries Die ziet het (meestal) correct en durft het ook te zeggen, ook als hjet over Kopecky gaat.
-
- Forum-lid
Het is Marijn de Vries 
Maar inderdaad ja! Die heeft er echt wel een scherpe kijk op.

Maar inderdaad ja! Die heeft er echt wel een scherpe kijk op.
Adversity is the Catalyst of Change
-
- Forum-lid
Achteraf heb ik ook een scherpe kijk.