Ik kocht een L van de “goedkope” Mille en vond dat die strakker zat dan mijn andere broek. Blijkt dus nu allemaal aan de aangepaste pasvorm te liggen
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- daniel1975
- Forum-lid HC
0475: you just made my day
Ik kocht een L van de “goedkope” Mille en vond dat die strakker zat dan mijn andere broek. Blijkt dus nu allemaal aan de aangepaste pasvorm te liggen
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Happy to serve sir!
De huidige Mille GT heeft zover ik dat zie de zeem van de vorige GTS gekregen, bijna geen reden om de GTS nog te kopen. Die van de GTS is weer een slag dikker geworden, dat zal wel die van de vorige GTO zijn….assos pampers?
De huidige Mille GT heeft zover ik dat zie de zeem van de vorige GTS gekregen, bijna geen reden om de GTS nog te kopen. Die van de GTS is weer een slag dikker geworden, dat zal wel die van de vorige GTO zijn….assos pampers?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Toch zit de nieuwe Mille GT niet zo fantastisch als de GTS van 2024. Pasvorm is net een fractie anders.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Dat hoor ik meer inderdaad over de Pro's, maar toch handig om hulpmiddel ook voorhanden te hebben (zeker onderweg als ik mederijders x mocht helpen met bandje)
Ik heb de Mat Zwarte genomen
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
Een BBB Maestro helm, maat L want ik heb een groot hoofd (58,5-59 hoofdomtrek)
Tot mijn verbazing zat die echt héél groot. Ik moest het verstelsysteempje bijna helemaal dichtdraaien. ALs ik de helm van m'n hoofd haalde en hem helemaal dicht draaide, waren er nog twee klikjes.
Dus retour. IK twijfel nu tussen en maat M van dezelfde helm of een Abus Stormchaser.
Nadeel van helm online kopen, I know.
Tot mijn verbazing zat die echt héél groot. Ik moest het verstelsysteempje bijna helemaal dichtdraaien. ALs ik de helm van m'n hoofd haalde en hem helemaal dicht draaide, waren er nog twee klikjes.
Dus retour. IK twijfel nu tussen en maat M van dezelfde helm of een Abus Stormchaser.
Nadeel van helm online kopen, I know.