Marmotte 2025 - Volgauto
Zijn er dan geen bevoorradingen door de organisatie? Met een tiental repen in je achterzak er nog bij en je 2 bidons een paar keer bijvullen moet dat toch lukken?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

Ja, je kunt iig water krijgen en sportvoeding (waarvan de samenstelling wisselend is, ene keer veel voeding weinig water, of omgekeerd). Zelf mengen, met water van de organisatie is een optie.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
-
- Forum-lid HC
https://support.garmin.com/nl-BE/?faq=H ... DhlLX4GUw8Lcsmet schreef: ↑09 apr 2025 12:01
- Voeg ontvangers toe of nodig ze uit om uw LiveTrack-sessie te volgen.
Elke keer dat u een nieuwe LiveTrack-sessie maakt zullen uw genodigden een link toegestuurd krijgen. U kunt deze lijst elke keer bewerken wanneer u een nieuwe LiveTrack-sessie start.
- Start de LiveTrack-sessie en start dan een activiteit op uw Garmin toestel.
Zolang de app en uw Garmin toestel verbonden zijn met elkaar zal uw activiteit op hetzelfde moment gedeeld worden met de genodigden.
[/quote]
Het werkt wel, tegenwoordig best wel aardig. Met whatssapp kan je ook je locatie delen, dat doe ik meestal, dan kan het hele gezin mij wat makkelijker volgen.
Hebben ze geen livetrack net als bij de marathon van Rotterdam bv (De hekken komen al voorbij. asphalt ligt er goed bij voor zondag

Jawel, er is ook wel een livetracking maar dat is alleen doorkomst tijden. Geen dotwatching.
Jawel, maar de kwaliteit is niet geweldig. Bovendien kan het heel erg druk zijn, vooral op de Glandon. Een beetje sportdrank moet wel lukken lijkt me, dus inderdaad, ik zou ook gewoon mijn shirt volproppen met gels en repen en de sportdrank gewoon van de organisatie pakken.
Daar zijn ook verschillende mogelijkheden voor.
-
- Forum-lid HC
Ik vond het wel een heel groot pluspunt dat er persoonlijke tasjes langs de route waren met de Maratona vorig jaar. Ik doe het eigenlijk alleen goed op High5 sportvoeding en zeker de sportdrank van hen. Nu kon ik op twee punten mijn bidons wisselen en zelfs wat kleding achterlaten.
Plus 1 voor de tasjes. Had dat ook bij de marmotte. Ik had in alle tasjes hetzelfde zitten zodat ik nooit mis kon grijpen, dus bidons, cola, repen, stroopwafel in elk tasje. Kon ik pakken wat ik nodig had, en na de finish kreeg ik mijn tasjes weer terug. Jack had ik gewoon in mijn shirt, mijn idee was om zo min mogelijk na te moeten denken. Als je moe wordt, gaat nadenken altijd minder, beter vooraf nadenken.
Overigens, de tape-that-shit-op-je-frame optie heb ik in mijn triatlontijd ook veel gebruikt. Werkt ook prima.
Overigens, de tape-that-shit-op-je-frame optie heb ik in mijn triatlontijd ook veel gebruikt. Werkt ook prima.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.